بازدید 10101
آغاز اجرای سی‌صد با حمایت داریا همراه

کنسرت نمایش سی‌صد با کارگردانی امیر جدیدی در کاخ سعد آباد به روی صحنه رفت

«کنسرت نمایش سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری با کارگردانی امیرجدیدی، موسیقی تهمورس پورناظری و با صدای رضا بهرام و تهیه‌کنندگی حسین توتونچیان، از اول تیرماه درکاخ سعدآباد اجرای خود را آغاز کرد. شرکت «داریا همراه» به عنوان حامی در این پروژه حضور دارد.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷ 26 June 2022

آغاز اجرای سی‌صد با حمایت داریا همراه

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ، داریا همراه، واردات‌کننده رسمی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ است و در زمینه خدمات پس از فروش این محصولات نیز فعالیت دارد. داریا همراه توانسته در طول 4 سال فعالیت خود به 40درصد از کل مشتریان سامسونگ در ایران خدمات و سرویس ارائه کند. در کنار این فعالیت‌ها، داریا همراه رویکرد حمایتی و همراهی از پروژه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی و هنری ملی داشته و این بار به عنوان حامی با کنسرت نمایش سی‌صد که موضوعی مرتبط با ایران و فرهنگ ایرانی دارد، همراه شده است.

آغاز اجرای سی‌صد با حمایت داریا همراه

این کنسرت نمایش براساس کتاب «فارنهایت 451» ، اثری از «ری بردبری» است که به موضوع کتاب‌سوزی و نسل‌کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد. محمد رحمانیان، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، نمایشنامه سی‌صد را نوشته است و جواد عزتی، طناز طباطبایی، مهران غفوریان، امیرجدیدی، دلنیا آرام، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت در آن به ایفای نقش می‌پردازند. در بخش ویدیومپینگ این اجرا نیز علی نصیریان و رضا کیانیان حضور دارند.

ویدئو مپینگ ترکیبی از نور و تصویر (ویدیو، انیمیشن و ... ) روی یک سطح سه‌بعدی است و می‌توان گفت یکی از ویژگی‌هایی که این کار را متمایز و ویژه می‌کند، استفاده از تکنیک‌های دیجیتال روز و ادغام آن با اجرای نمایش و موسیقی است. کنسرت نمایش سی‌صد رو به‌ یکی از بناهای کاخ سعدآباد اجرا می‌شود و از این بنا به عنوان فضایی برای نورپردازی سه‌بعدی استفاده می‌کند.

هدف مشترک داریا همراه و عوامل پروژه سی‌صد، ارائه یک کار حرفه‌ای با استانداردهای بالا است. به همین دلیل پیش تولید طولانی برای این کار در نظر گرفته شد و علاوه بر تمرین بازیگران برای آمادگی اجرا نمایش، در فضای باز محوطه کاخ سعدآباد نیز سازه‌هایی با ظرفیت 4000 صندلی ساخته شد. این سازه‌ها به گونه‌ای طراحی شدند که تمام مخاطبان و در هر جایگاهی که بلیت تهیه کرده‌باشند، بتوانند به صحنه اشراف داشته باشند و از نمایش لذت ببرند.

آغاز اجرای سی‌صد با حمایت داریا همراه

داریا همراه که شعارش «همراه فرهنگ و هنر» است قصد دارد در آینده از پروژه‌های فرهنگی و هنری گروه‌های کمتر شناخته‌شده، حمایت کند تا بتواند در کنار تامین محصولات و خدمات مورد نیاز جامعه، در زمینه فرهنگ و هنر و آشنایی بیشتر مردم با آن نیز نقش به سزایی داشته باشد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت پروژه سی‌صد می‌توانند به وب‌سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

این محتوا با مشارکت داریا همراه منتشر شده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر