بازدید 4513

۶۰ میلیارد تومان کالای احتکاری در زنجان کشف شد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در سه ماه اول سال جاری ۲ هزار و ۶۰۰ پرونده احتکار به ارزش ۶۰ میلیارد تومان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ 24 June 2022


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اظهار داشت: نام شیرین عدالت، با قوه قضاییه پیوند خورده است.

وی گریزی به حمله شوم دشمنان در ترور شهید بهشتی و یارانش زد و بیان کرد: در این حادثه شوم دو گروه رسوا شدند، گروه نخست منافقین که ادعا می‌کردند طرفدار مردم و انقلاب هستند پرده فریب و حیله آن‌ها دریده و رسوا شدند و گروه دوم قدرت‌های استکبار جهانی که مدعی حقوق بشر بودند و با گستاخی نیز این شعار را می‌دادند، رسوای دنیا شدند.

حجت الاسلام نیارکی با اشاره به اینکه دولتی مثل آمریکا که دستش به خون هزاران نفر از ملت ایران آغشته است گفت: این خون‌خواران باعث شدند تا انسان‌های بزرگی از ملت ایران گرفته شود، اما در نهایت منجر به رسوایی خودشان شد.

وی به واکنش خانواده شهدا در این جریان اشاره کرد و گفت: واکنش خانواده شهدا در برابر شهادت این بزرگواران نقشه‌های شوم دشمنان را بر باد داد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: قوه قضائیه مسئول تحقق بخشیدن به عدالت است و نام عدالت با آن گره خورده است و امنیت، آرامش، اقتدار جامعه در سایه عدالت به وجود می‌آید.

۷۲ زندانی جرائم غیر عمد از زندان مرکزی زنجان آزاد شدند

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی و یارانش شهید راه عدالت هستند بیان کرد: از مردم و مسئولان انتظار می‌رود که اجرای عدالت را در رأس کار‌ها و برنامه‌های خود قرار دهند و در تحقیق آن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

حجت الاسلام نیارکی عنوان کرد: در سال جاری رئیس قوه قضائیه ۱۵ اولویت برای دادگستری‌ها بیان کرده که یکی از این اولویت‌ها ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی است؛ خوشبختانه به همت شورای حل اختلاف در استان زنجان، رتبه اول را در آمار صلح و سازش در کشور داریم.

وی افزود: زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرا‌های استان در سال ۹۹، ۸۲ روز بود که در سال گذشته به ۷۵ روز رسید و امیدواریم این عدد باز هم کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: ۵۴۲ هکتار از اراضی دولتی که مورد تعرض سود جویان قرار گرفته بود، بازپس گرفته شد و ۲۶۶ حلقه چاه غیر مجاز با ۲۴۲ میلیون مترمکعب آب دهی مسدود شد.

وی در خصوص حمایت از معتادین اصلاح شده گفت: در سال گذشته، ۳۰۸ نفر از معتادین که اصلاح شده و از زندان آزاد شدند برای آن‌ها شغل دائمی فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان از ورود دستگاه قضایی به موضوع گرانی و احتکار، عنوان کرد: در سه ماه سال جاری ۲ هزار و ۶۰۰ پرونده احتکار به ارزش ۶۰ میلیارد تومان کشف شد و همچنین ۱۴ پرونده احتکار اقلام خوراکی که یکی از این اقلام شامل ۱۰۰ تن روغن خوراکی بود که کشف و ضبط شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار