بازدید 16085
قاضی زاده هاشمی:

افشای اختلاس‌های چند هزار میلیاردی در بنیاد شهید

متأسفانه بنیاد شهید در این سال‌های اخیر هم که به آفت‌های زیادی گرفتار شده است، مثلاً یک گروه عمده‌ای از مدیران بانک دی دستگیر شدند و در زندان هستند.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 22 June 2022

به گزارش تابناک، قاضی زاده هاشمی گفت: فقط یکی از شرکت‌های بنیاد شهید حدود ۵ هزار میلیارد تومان اختلاس انجام داده است!

امیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید گفت: هنوز ما حجم خساراتی را که وارد شده است و اختلاس‌هایی را که اتفاق افتاده است نمی‌دانیم.

روز‌های گذشته مدیرعامل فعلی بانک دی، پیش من بود و گزارش می‌داد، فقط یکی از شرکت‌ها حدود ۵ هزار میلیارد تومان اختلاس انجام داده است.

رییس بنیاد شهید در گفتگو با تسنیم، گفت: متأسفانه بنیاد شهید در این سال‌های اخیر هم که به آفت‌های زیادی گرفتار شده است، مثلاً یک گروه عمده‌ای از مدیران بانک دی دستگیر شدند و در زندان هستند.

قاضی زاده هاشمی گفت: هنوز ما حجم خساراتی را که وارد شده است و اختلاس‌هایی را که اتفاق افتاده است نمی‌دانیم.

روز‌های گذشته مدیرعامل فعلی بانک دی، پیش من بود و گزارش می‌داد، فقط یکی از شرکت‌ها حدود ۵ هزار میلیارد تومان اختلاس انجام داده است، می‌گفت "آن‌قدر این موضوع بزرگ بوده است که دیگر ما از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی خواستیم بیایند، ورود کنند و موضوع را بررسی کنند. "

وی افزود: این فقط یک نمونه از بانک دی بود، حالا همین مسائل در مجموعۀ کوثر یا در مجموعۀ صندوق ذخیره شاهد و جا‌های مختلفی که اخبارش هر از چند گاهی به گوش می‌رسد، هم تا حدی وجود دارد، در حالی که این مجموعۀ انقلابی، مقدس و وابسته به شهدا، باید پاک‌ترین و تمیزترین سازمان باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان