بازدید 4897

سردار آزمون: فوتبالیست‌های ایران و آمریکا مشکلی باهم ندارند

کد خبر: ۱۱۲۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳ 20 June 2022

 سردار آزمون در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بایرلورکوزن، درباره علاقه خود به اسب‌ها و مسابقات آنها اظهار داشت: پس از اینکه به دنیا آمدم، ابتدا مادر و پدرم و سپس اسب‌ها را دیدم! پیش از بازی‌ها همیشه فیلم‌هایی از اسب‌های خودم را تماشا می‌کنم و اگر خانواده و دوستانم فیلمی از آنها به من ارسال نکنند، دیوانه می‌شوم.

وی با بیان اینکه در 17 سالگی برای اولین بار اسب خرید، تصریح کرد: گاهی اسامی اسب‌هایم را فراموش می‌کنم. پس از خداحافظی با فوتبال نمی‌خواهم مربی یا مدیر شوم و دوست دارم برای اسب‌ها وقت بیشتری بگذارم.

بیشتر بخوانید

مهاجم ایرانی بایرلورکوزن با اشاره به پیشینه خود در رشته والیبال خاطرنشان کرد: عملکرد خوبی در والیبال داشتم اما همه به من می‌گفتند فوتبال را انتخاب کنم. وقتی بهترین گلزن یک تورنمنت بین‌المللی شدم و از روسیه پیشنهاد دریافت کردم، مسیرم مشخص شد. از پدر، مادر، دوستان و اسب‌هایم دور شدم و این شرایط برای من دشوار بود. تنها بودم اما من ایرانی هستم و نمی‌ترسم.

آزمون که سال‌ها در روسیه زندگی می‌کرد، در خصوص جنگ این کشور با اوکراین گفت: در روسیه احساس راحتی می‌کردم و مردم رفتار خوبی با من داشتند. سیاستمدار نیستم و نمی‌خواهم درباره جنگ صحبت کنم. با این حال به‌ عنوان یک انسان می‌گویم نباید هیچ جنگی در جهان رخ دهد.

وی در مورد شروع سخت کارش در تیم بایرلورکوزن بیان کرد: پس از دیدار با کلن بسیار ناامید شده بودم و می‌دانستم این بازی چقدر برای باشگاه و هواداران مهم است. تمام تلاشم را می‌کنم تا فصل آینده موفق باشیم. در باشگاه همه خیلی خوب از من استقبال کردند و دوران خوشی را با تیم می‌گذرانیم؛ به‌ویژه در مکزیک. می‌خواهم در دفاع یا حمله به تیم کمک کنم و می‌توانم فصل آینده عملکرد بسیار بهتری به نمایش بگذارم. امیدوارم فصل را بسیار خوب آغاز کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار