بازدید 13783
۲

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۶ خرداد/ ۳ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۱۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۲۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 16 June 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۴ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۷۴۵ دوز اول و ۵۷ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۲۹۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۷ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۵۰۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۰ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۵۴۷ دوز واکسن در ایران که ۱۸ هزار و ۳۳۰ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.
 
به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۳۰ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۳۶۷ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ تن دیگر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۶۰ نفر افزایش یافت. این در حالی‌ست که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۵۹ هزار و ۹۳۴ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۲۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۲ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۱۶۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، صفر شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۲ درصد است.
 
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
پس تبریک وزیر بهداشت برای صفر شدن آمار فوتی چی شد فقط فیلم بازی کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
خدا به مسئولین و زحمت کشان اجر دهد. صفر شدن در ادبیات مدیریتی با ریاضیات متفاوت است. الان کشته شدگان سرماخوردگی و تب ساده بیشتر از کروناست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان