بازدید 5953

رفتن به جام جهانی قطر 2022+ راهنمای کامل

کد خبر: ۱۱۲۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 16 June 2022

رفتن به جام جهانی قطر 2022+ راهنمای کامل

بین همه تورنومنتها، بازیهای جام جهانی طور دیگری هیجان را در وجود مردم متبلور می‌کند. در بازیهای مقدماتی جام جهانی 2022 شاهد صعود زود هنگام و مقتدرانه تیم ملی کشورمان ایران بودیم. صعودی که همه را برای ادامه این مسابقات امیدوارتر کرد. این صعود با تک گل مهدی طارمی مقابل تیم ملی عراق حتمی شد. بعید است این بازی را از دست داده باشید!

در مسابقات مقدماتی جام جهانی شاهد اتفاقات و صحنه‌های مهیج و عجیبی بوده‌ایم. مثل کامبک عجیبی که بازیکنان تیم ملی در تقابل با تیم ملی لبنان زدند و برای لحظه‌ای به همه نشان دادند که گاهی می‌توان با همه بعید به نظر رسیدن‌ها، ورق را طور دیگری برگرداند!

حتی در بازیهای جام جهانی در سالهای گذشته نیز شاهد صحنه‌های تاثیرگزار بسیاری بوده‌ایم. صحنه‌هایی که گاهی لبخند آمیخته با اشک شوق و گاها حسرت را به‌همراه داشت. تیم ملی کشورمان در این شش صعودی که به جام جهانی داشته‌است، لحظات به یاد ماندنی بسیاری را رقم زده‌است. این جذابیتها و حساسیتها بخش عمده‌ای از لذت رقابتها است. طبیعتا افراد زیادی ترجیح می‌دهند از نزدیک و در کنار یکدیگر شاهد این وقایع باشند و حمایت خود را به بازیکنان تیم ملی ثابت کنند.

سوالی که حدود چند ماه مانده به رقابتهای حساس جام جهانی برای اکثریت مردم ایجاد می‌شود چگونگی رفتن به جام جهانی است. پس با این حساب خرید تور جام جهانی قطر (https://www.alibaba.ir/tour/qatar-world-cup)، از بحث‌های مورد توجه ماه‌های باقی‌مانده به بازیهای جام جهانی است. همانطور که می‌دانید میزبان این دوره از رقابتهای جام جهانی کشور قطر است. قطر یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. این کشور کوچک، در جنوب خلیج فارس قرار گرفته و همسایه جنوبی ایران به حساب می‌آید. کشور قطر فقط هشت استادیوم برای رقابتهای جام جهانی ساخته است که ظرفیت هریک از آنها حدود 40 هزار نفر است.

رفتن به جام جهانی قطر 2022+ راهنمای کامل

چگونگی دریافت ویزای قطر

برگزاری این دوره از مسابقات در قطر، از جهاتی به نفع ایرانیان است و برای آنها مزایایی دارد. از جمله این مزایا نزدیکی کشور قطر و همسایگی آن با ایران است. علاوه بر نزدیکی مسافت و ایرلاین بسیار امن قطر، گرفتن ویزای این کشور برای ایرانیان بسیار راحت است. برای آنکه خیالتان راحت‌تر باشد لازم به ذکر است که راه‌های مختلف و ساده‌ای برای دریافت ویزای قطر در زمان کوتاه وجود دارد.

درواقع برای خرید تور جام جهانی قطر لازم است ویزای توریستی این کشور را داشته‌باشید. این ویرا سه ماهه صادر می‌شود و راه‌های مختلفی برای دریافت آن وجود دارد. اولین راه تهیه ویزا از طریق آژانس هواپیمایی است. در این روش باید پاسپورت، چک ضمانت برگشت و هزینه ویزا را به آژانس هواپیمایی بدهید. گرفتن ویزا از طریق VFS Global یکی دیگر از مسیرهای پیش روی شما است.

این شرکت، شرکتی خصوصی است که دریافت مدارک و تشخیص هویت را برای سفارتخانه‌ها انجام می‌دهد. تصویر بلیط رفت‌وبرگشت، رسید رزرو هتل و پرینت حساب بانکی، ازجمله مدارکی است که باید برای درخواست و دریافت ویزا به این شرکت بدهید. راه سومی نیز وجود دارد. این راه از مابقی راه‌های دریافت ویزا ساده‌تر است. این روش تهیه ویزای فرودگاهی است. این ویزا با همراه دذشتن بلیط رفت و برگشت، رسید رزرو هتل و همراه داشتن حداقل 1500 دلار امریکایی به شما داده‌می‌شود.

هزینه‌های سفر برای جام جهانی 2022 قطر

بخش عمده‌ای از هزینه این سفر به بلیط رفت و ببرگشت آن برمی‌گردد. جام جهانی بهانه‌ای است که حتی افراد غیر فوتبالی را به تماشای مهیج‌ترین لحظات فوتبالی بنشاند. از این رو عده زیادی تلاش بر دیدن این بازیهای حساس از نزدیک می‌کنند. طبیعتا قیمت بلیط تهران قطر در این چند ماه باقی مانده تا شروع مسابقات افزایش پیدا خواهد کرد.

رفتن به جام جهانی قطر 2022+ راهنمای کامل

بنابراین به تعویق انداختن این اقدام می‌تواند هزینه بیشتری برای شما داشته‌باشد. همچنین نمی‌توانید به امید بلیط لحظه آخری و چارتر باشید. چراکه امکان کنسلی بلیط های فروخته شده برای جام جهانی بسیارکم است. اگر به فکر کاهش هزینه‌های سفر خود به قطر هستید، می‌توانید سفری متفاوت با کشتی را تجربه کنید. به گونه‌ای که ابتدا به شهر بوشهر رفته و سپس خود را با کشتی به شهر دوحه، پایتخت قطر برسانید.

جز هرینه رفت و برگشت، هزینه اقامت نیز مورد قابل توجهی است. انتخاب محل اقامت و هتل نقش مهمی در میزان هزینه‌های سفر دارد. انتخاب هتل دو یا سه ستاره می‌تواند انتخاب هوشمندانه و جایگزین بهتری برای هتلهای لوکس پنج ستاره کشور ثروتمند قطر باشد. طبق آخرین برآوردها، با انتخاب هتلهای دو یا سه ستاره قطر در شهر دوجه نیز، برای هر شب چیزی بین 30 تا 50 دلار باید هزینه کنید.

همه این هزینه‌ها جدا از بلیطی است که برای تماشای بازیها تهیه می‌کنید و صرف وعده‌های غذایی و هزینه خوراکی است که در زمان سفر خود می‌پردازید. با توجه به این موارد، خرید تور جام جهانی قطر راهی مناسب‌تر برای رفتن به جام جهانی است. راهی که خیال شما را نیز آسوده می‌کند. با پیوستن به تور جام جهانب قطر2022 لازم نیست استرس هزینه‌های جانبی یا اصل و غیر اصل بودن بلیط تماشای مسابقات داشته‌باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان