بازدید 6842

افزایش قربانیان انفجار گاز در نوسود

کد خبر: ۱۱۲۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 14 June 2022

همزمان با مرگ یکی از مصدومان حادثه انفجار و تخریب ساختمان سه طبقه در نوسود پاوه آمار جانباختگان به 4نفر رسید.

به گزارش ایران، اردشیر رستمی، فرماندار شهرستان پاوه با اعلام این خبر گفت: صبح دوشنبه یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز در ساختمان مسکونی نوسود که نوجوانی 16ساله بود در بیمارستان جان باخت.

وی تصریح کرد: پنج نفر از مصدومان حادثه در مراکز درمانی استان بستری بودند که ۲نفر از آنان به‌دلیل وخامت حالشان، روز شنبه (۲۱خرداد) به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام شدند.

فرماندار پاوه اظهار داشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاوه نیز در خصوص حادثه مرگبار شهر نوسود، پرونده قضایی و هیأت کارشناسی برای بررسی علل وقوع حادثه تشکیل داده و پس از تعیین و مشخص شدن عوامل دخیل در وقوع این حادثه، با مقصرین قاطعانه برخورد می‌شود.

ساعت ۸و۳۰دقیقه صبح پنجشنبه ۱۹خردادماه یک ساختمان 3طبقه در شهر نوسود از توابع شهرستان پاوه استان کرمانشاه به علت نشت گاز خانگی منفجر شد که بر اثر آن صدای مهیبی در شهر پیچید.

در این حادثه ۲نفر از اعضای یک خانواده که مادر و کودک بودند در دم جان باختند و جسد نفر سوم نیز پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه و آواربرداری در همان روز شناسایی و پیدا شد. در این حادثه 5نفر نیز مصدوم شده بودند و به چند خودرو و خانه مجاور نیز خسارت‌هایی وارد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست