بازدید 4824
روح الامینی:

قطع بی‌برنامه برق تولید دارو را با مشکل مواجه می کند

رئیس کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت مجلس با هشدار نسبت به اینکه قطع بی‌برنامه برق تولید دارو را با مشکل مواجه می کند، گفت: صنایع دارویی باید برق مورد نیاز خود را دریافت کنند و نیاز است دولت تدابیر لازم را در این رابطه به کار ببرد و نباید به گونه ای اقدام کرد که با اخلال در روند تولید دارو مجبور شویم به واردات روی بیاوریم.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ 11 June 2022

به گزارش تابناک، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در گفت و گو با خانه ملت با بیان اینکه بخشنامه‌های جیره‌بندی برق، باعث نگرانی صنایع دارویی شده است، گفت: صنایع دارویی در حال حاضر با مشکلات زیادی مواجه هستند و نباید با قطعی برق مشکلات‌شان را افزایش داد.

وی ادامه داد: صنایع دارویی و واکسن شرایط خاصی دارند و شیوه کار و فعالیت آنها با دیگر صنایع متفاوت است در واقع آب و هوای استریل و سردخانه باید به صورت 24 ساعته و دائم در گردش باشد و قابل قطع شدن نیست و استفاده از ژنراتور هم برای چند ساعت مختصر جوابگو است.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه وضعیت دارو با هیچ صنعتی قابل مقایسه نیست، افزود: می‌طلبد پیش از هر اقدامی در مورد قطع برق با فعالان عرصه دارویی و داروسازان مشورت های لازم صورت گیرد تا از تبعات آن جلوگیری شود.

روح‌الامینی با بیان اینکه قطع بی برنامه برق کمبود دارو را در پی دارد، گفت: صنایع دارویی باید برق مورد نیاز خود را به موقع دریافت کنند و نیاز است دولت و وزارت نیرو تدابیر لازم را اتخاذ کنند و به گونه ای اقدام نکنند که با اخلال در روند تولید دارو مجبور شویم به واردات روی بیاوریم./

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان