میلی صفحه خبر لوگو بالا
شاتل صفحه خبر لوگو بالا
میلی صفحه خبر موبایل

ترفند جدید مایکروسافت برای جذب گیمرها چیست؟

مایکروسافت در گام مهمی برای جذب گیمرها بدون استفاده از کنسول، اپلیکیشن ایکس باکس را برای تلویزیون‌های هوشمند منتشر کرد.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۱۰
| |
6013 بازدید
ترفند جدید مایکروسافت برای جذب گیمرها چیست؟

 

به گزارش شفقنا از ایسنا، مایکروسافت اعلام کرد این اپلیکیشن ابتدا برای تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۲۲ سامسونگ منتشر خواهد شد و سپس، توزیع آن را به دیگر سازندگان تلویزیون‌های هوشمند توسعه خواهد داد.

این شرکت اعلام کرد مشترکان سرویس بازی ابری ایکس باکس می توانند بیش از ۱۰۰ عنوان بازی را در تلویزیون‌هایی بازی کنند که می توانند با دسته کنترلهای بلوتوثی جفت شوند.

پس از رشد ۹۲ درصدی درآمد مایکروسافت از سخت افزار ایکس باکس در سال ۲۰۲۱، این اقدام متهورانه ای از سوی این شرکت محسوب می شود. مایکروسافت اعلام کرد این اپلیکیشن از ۳۰ ژوئن، در ۲۷ کشور قابل دسترس خواهد شد.

همکاری ایکس باکس با تولیدکنندگان بزرگ تلویزیون در سال ۲۰۲۱ آغاز شد تا بازیهای ایکس باکس در دستگاههای بیشتری قابل دسترس شوند. بازی، چهارمین حوزه محصول مهم مایکروسافت است و این شرکت قصد دارد مشترکان بیشتری را به سرویس “ایکس باکس گیم پاس” (Xbox Game Pass) جلب کند که ۱۰ دلار در ماه هزینه اشتراک آن است و شامل گزینه اجرای بازی در رایانه شخصی و پخش از طریق ابری است.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، کسب و کار فروش کنسول بازی مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ با عرضه ایکس بازی سری ایکس و سری اس همزمان با تعطیلی ادارات و مدارس به دلیل پاندمی کووید و تمایل افراد برای صرف زمان بیشتری برای بازی، رونق پیدا کرد. اما کمبود قطعات و قرنطینه های اخیر در چین، به توانایی مایکروسافت برای تولید کنسولهای جدید آسیب زده است.

میلی صفحه خبر موبایل
اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
از میان 5 بانک و موسسه مالی ناتراز کدامیک عملکرد بدتری دارند؟
مرجع جواهرات
الی گشت