بازدید 5025

خوزستان میدان رقابت کرونا و سایر بیماری‌ها در تابستان

رئیس بهداشت خوزستان به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان و باید‌ها و نباید‌ها درخصوص این بیماری پرداخت.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 09 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان، با بیان اینکه وضعیت ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در خوزستان نسبت به سراسر کشور بهتر است، گفت: دیروز فقط یک بیمار کرونایی در استان بستری بود و تعداد مثبت کووید-۱۹ به حدود ۵ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته همانند روز‌های قبل موارد فوتی روی رقم صفر ثابت مانده است، افزود: اما باید باور داشته باشیم که بیماری کرونا همچنان وجود دارد.

علوی با اشاره به اینکه علاوه بر کرونا، بیماری‌های دیگری با ورود به فصل تابستان و آغاز گرما در خوزستان شایع می‌شوند، ادامه داد: به دلیل اُفت سیستم ایمنی، ناشی از حرارت بالای محیط و همچنین از دست دادن آب و املاح بدن، دچار ضعف و ناتوانی می‌شویم.

رئیس بهداشت خوزستان اضافه کرد: به دلیل گرمای هوا، مسائل مربوط به آب، موادغذایی و ... افراد در معرض گرمازدگی، نیش حشرات و ... سایر مشکلات قرار دارند، بنابراین از عموم مردم خواهشمندم به اخطار‌ها و هشدار‌هایی که به علت گرما و گرد و خاک صادر می‌شوند، توجه کنند و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و قلبی هنگام شرجی و وقوع دما‌های بالا از منزل خارج نشوند، زیرا گرمازدگی خطرناک است و مرگ و میر زیادی نیز دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست