بازدید 8644
۲

ادعای انگلیس درباره نقشه روسیه برای دونتسک

وزارت دفاع انگلیس در تازه‌ترین ارزیابی خود از تحولات اوکراین، روز سه شنبه مدعی شد که روسیه درصدد تسلط بر تمام استان دونتسک است.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 07 June 2022

به گزارش تابناک، در بیانیه روز سه‌شنبه وزارت دفاع انگلیس آمده است: در آخر هفته، نیروهای اوکراینی بخش‌هایی از سیورودونتسک را بازپس گرفتند، اگرچه نیروهای روسی احتمالاً به اشغال مناطق شرقی ادامه می‌دهند.

این بیانیه با اشاره به اینکه «طرح گسترده‌تر روسیه احتمالاً قطع کردن منطقه سیورودونتسک از شمال و جنوب است» افزود: روسیه تا ماه مه در جنوب اوکراین، (محور پوپاسنا) دستاوردهایی داشت، اما پیشرفت آن در این منطقه در هفته گذشته متوقف شده است.

گزارش ها از گلوله باران شدید در نزدیکی ایزیوم هم طبق ارزیابی وزارت دفاع انگلیس، نشان می دهد که روسیه در حال آماده شدن برای تلاش مجدد در محور شمالی است.

در این بیانیه ادعا شده است: روسیه قریب به یقین نیاز به یک پیشرفت در حداقل یکی از این محورها خواهد داشت تا دستاوردهای تاکتیکی را به موفقیت در سطح عملیاتی تبدیل کند و به سمت هدف سیاسی خود که کنترل تمام استان دونتسک است، پیشرفت کند.

از ابتدای جنگ در اوکراین وزارت دفاع انگلیس آخرین ارزیابی های خود را از تحولات در این کشور به صورت روزانه گزارش می‌دهد. در واقع انگلیس از زمان آغاز جنگ اوکراین، به بازیگر فعالی در عرصه این نبرد تبدیل شده و با اتخاذ مواضع ضد روسی، ارسال تسلیحات و تجهیزات نظامی و اعمال تحریم‌ علیه روسیه به تنش‌ و درگیری‌ها دامن زده است. این کشور تقریبا هفته‌ای یک بار تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه وضع می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
مرگ بر روسیه و پوتین درمانده روانی
روسیه قدیم و جدید در برابر انگلیس مصمم حیله گر ضربه پذیر است حالا!!در تمام جنگهای صده های اخیر همیشه انگلیس در شرایط دشوار و ناگوار طرف برنده را تشخیص داده و آن طرف ایستاده یعنی اکراین باید برنده باشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست