بازدید 3442

انهدام باند کلاهبرداری در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از شناسایی اعضای باند ۵ نفره خانوادگی که از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری ازمغازه‌داران آبدانانی می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴ 07 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید مختار باویر اظهار داشت: تعدادی از کسبه‌های آبدانانی با شکایات مشابهی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشتند ۳ نفر خانم ناشناس به مغازه آنان مراجعه و بعد از خرید کالا مدعی بوده که کارت عابر بانک خود را همراه نداشته و مبلغ معامله را از طریق همراه بانک پرداخت کردند، پس از آن با ارائه یک رسید پرداخت جعلی به فروشندگان اقدام به فریب آنها می‌کنند اما مالباختگان پس از گذشت چند ساعت متوجه شدند که وجهی به حساب آنها واریز نشده و از طریق رسیدساز جعلی مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به حساسیت پرونده موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا آبدانان قرار گرفته و پس از انجام بررسی‌های لازم و اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی تعداد ۵ نفر از افراد کلاهبردار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان تصریح کرد: با بررسی بعدی مشخص شد که متهمان از اعضای یک خانواده و ساکن یکی از استان های مرکزی کشور بوده و دارای سوابق متعدد کیفری هستند که طی هماهنگی با مراجع قضائی مبالغ کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان عودت داده شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود را همواره فعال کنند تا با دریافت پیامک بانکی از انجام عملیات بانکی مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان