بازدید 4946

مانه جدایی‌اش از لیورپول را تأیید کرد

مهاجم سنگالی لیورپول به نوعی برنامه‌اش برای جدایی از این تیم را تأیید کرد.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ 04 June 2022

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سادیو مانه که تنها یک فصل دیگر با لیورپول قرارداد دارد، زمزمه جدایی‌اش از این تیم پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا برسر زبان‌ها افتاد و با اظهارنظری که شب گذشته (جمعه) در کنفرانس خبری تیم ملی فوتبال سنگال داشت، به نظر باید جدایی او از جمع سرخپوشان بندر لیورپول را در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری قطعی دانست.

مانه ۳۰ ساله در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (شنبه) تیم ملی فوتبال سنگال مقابل بنین در مرحله انتخابی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ در واکنش به خبرنگاری که به او گفت «بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، ۶۰، ۷۰ درصد مردم سنگال می‌خواهند که تو از لیورپول جدا شوی» گفت: من کاری را خواهم کرد که آن‌ها می‌خواهند. عجله نکنید، به زودی خواهیم دید که چه می‌شود.

گفته می‌شود باشگاه بایرن مونیخ وضعیت سادیو مانه را زیر نظر دارد و او را گزینه مناسبی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی می‌بیند. طبق گزارش‌های منتشرشده؛ حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیشنهادی با دستمزد ۱۷ میلیون پوند در سال به مانه ارائه کرده که همین موضوع این مهاجم سنگالی را برای ترک تیم وسوسه کرده؛ این در حالیست که حقوق فعلی وی در لیورپول ۵.۲ میلیون پوند است.

لیورپول که در سال ۲۰۱۶ مانه را در ازای ۳۴ میلیون پوند از ساوتهمپتون خرید، حالا به دنبال فروش این بازیکن در ازای ۴۲.۵ میلیون پوند است. پاری‌سن‌ژرمن هم وضعیت مانه را زیرنظر دارد، اما به نظر می‌رسد بایرن دست برتر را در این موضوع دارد.

سادیو مانه تاکنون در ۲۶۹ بازی آمار ۱۲۰ گل‌زده و ۴۸ پاس‌گل را از خود در لیورپول برجای گذاشته است. او در این مدت به این تیم برای کسب ۶ جام از جمله یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان