بازدید 9557

فعالیت میادین میوه و تره‌بار در روز‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه (۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد) از ساعت ۸ تا ۱۳ باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ 01 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مصطفی پورنصیری مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه، خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام پیش‌رو مورد تأکید حاکمیت نیز است، اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، برای رفاه حال شهروندان و کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی تمام توان و امکانات خود را به کار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره‌بار، تصریح کرد: مراجعه‌کنندگان به میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار می‌توانند با آرامش خاطر، ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را در روز‌های شنبه و یکشنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) از این مراکز خریداری کنند.

وی گفت: تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه (۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد) از ساعت ۸ تا ۱۳ باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست