بازدید 4206
۲

عملیات آواربرداری متروپل آبادان متوقف نمی‌شود

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز آخرین وضعیت آواربرداری ساختمان متروپل آبادان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 01 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: باتوجه به سرعت گرفتن عملیات آواربرداری ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان و جست و جو اجساد و خارج کردن آن‌ها از محل حادثه، به زیرزمین این ساختمان دسترسی پیدا کردیم.عملیات آواربرداری متروپل آبادان متوقف نمی‌شود

وی با اشاره به استمرار عملیات آواربرداری در ۲ ضلع شمالی و جنوبی برج متروپل، افزود: با دستور مستقیم استاندار خوزستان، نیرو‌های آتش نشانی و امدادی در ۳ نوبت کاری و به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

قنبری می‌گوید: عملیات آواربرداری تا خارج کردن آخرین پیکر افراد گرفتار زیر آوار متوقف نخواهد شد.

گفتنی است، ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان واقع در منطقه امیری این شهرستان در ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه ۲ خردادماه فروریخت و تاکنون پیکر ۳۶ نفر از جان باختگان با تلاش نیرو‌های امدادی، آتش نشانان و... از زیر آوار خارج و به خانواده‌های آن‌ها تحویل داده شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هزینه اش باید حساب بشه از مالکش گرفته بشه .
انتصاب شهرداران رانتی و نالایق، انگار آش خاله این ملت است لذا مقتضی ست سازمان آتشنشانی فورا دستورالعمل جامع نجات افراد از زیر آوار و همچنین آواربرداری تهیه و به تمام سازمانهای آتش نشانی کشور ابلاغ کند تا از این به بعد مدیریت بحران کاسه چه کنم دست نگیرد تا وقت طلایی هدر رود. شناسایی مکان و زنده نگه داشتن افراد زیر آوار اولین قدم در اولین دقایق است که در این بحران بکل نادیده گرفته شد. اگر نمی توانید چنین دستورالعملی تهیه کنید من شخصا مشتاق این هستم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار