بازدید 15699
۵

انتشار اسامی مالکان ساختمان‌های پرخطر تهران

به گفته مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازه متروپل خیلی لرزان بود و حین عملیات با استفاده از دوربین و گزارش مهندسان نقشه بردار گزارش گیری می‌شد تا از سقوط و تخریب کامل ساختمان و تلفات بیشتر جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 29 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با ارایه گزارشی از حادثه متروپل، به ساختمان‌های ناایمن تهران اشاره کرد و گفت: اسامی مالکان ساختمان‌های پرخطر تهران با هماهنگی دادستانی منتشر می‌شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان شصت و ششمین جلسه شورای شهر، با ورود به دستور جلسه، میزبان قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برای ارایه گزارش حضور در عملیات آواربرداری حادثه متروپل آبادان، بودند.
وی در ارایه این گزارش از مردم آبادان تشکر کرد و اظهارداشت: مردم آبادان پذیرای بیش از ۲ هزار امدادگری بودند که به صحنه آمده بودند.

وی با بیان اینکه این ساختمان با کاربری اداری و پارکینگ بود، گفت: اگر این ساختمان به طور کامل به بهره برداری می‌رسید، فاجعه بزرگتری رخ می‌داد.

محمدی ادامه داد: مشکل بزرگی که در این عملیات وجود داشت، این بود که بخشی از سازه ناپایدار مانده و تخریب کامل نشده و احتمال تخریب وجود داشت.

به گفته مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازه متروپل خیلی لرزان بود و حین عملیات با استفاده از دوربین و گزارش مهندسان نقشه بردار گزارش گیری می‌شد تا از سقوط و تخریب کامل ساختمان و تلفات بیشتر جلوگیری شود.

محمدی گفت: اگر اتفاق خاصی حین عملیات انجام نشود، تا چهار روز آینده کار عملیات پایان می‌یابد.

وی ادامه داد: از ۶ استان کمک رسانی انجام و فرمانده عملیات به دستور وزیر کشور آتش نشانی تهران اعلام شد.

محمدی با اشاره به عبرت‌های که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد، گفت: جنس این ساختمان و مصالحه استفاده شده با پلاسکو متفاوت بود، یازده طبقه در مساحت ۲ هزار متر انباشته شده و تا کنون چنین آواربرداری در کشور انجام نشده است.

وی تاکید کرد که از چهار جبهه عملیات را آغاز و با رضایت مالکان چهار ساختمان اطراف را تخریب و عملیات را پیش بردیم.

ساخت ساختمان ناایمن سوداگری مرگ است
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ساخت ساختمان‌های ناایمن را سوداگری مرگ و تجارت مرگ، توصیف کرد و افزود: به ساختمان‌های ناایمن اخطار‌هایی ارایه کرده ایم و حتما پس از اتمام مهلت، لیست آن‌ها را با هماهنگی دادستانی منتشر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه با جان مردم معامله نمی‌کنیم و بهره برداری بیگانگان از حادثه متروپل را شاهد بودیم، گفت: الاهوازیه و منافقین در صحنه حضور داشتند و با فیلم برداری اقدامات مورد نظر خود را انجام می‌دادند.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز تاکید کرد که باید دادستانی و قوه قضاییه و شهرداری همگی در کنار هم برای رفع ساختمان‌های ناایمن تلاش کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
فکر کنم باید یک میلیون نفری رو معرفی کنن.
خب بشود که چی بشه؟ ما بریم ایمن کنیم؟ اونجا ملک نخریم؟ اگه لیست دارین چرا اقدام نمی کنین؟ لیست ابر بدهکار پخش کردین چی شد؟
بجای این حرفها ماده 100 شهرداری را کلا بردارید
اگر لیست ساختمان های نا ایمن در اختیار مردم قرار بگیرد، با تحریم استفاده و خرید مردم خودبخود مجکوم به اصلاح و حذف خواهند شد.
انتشار اسامی چه فاید های دارد کاری که با رشوه دادن انجام میگردد نتیجه اش میشود پاساژ .علا الدین ،متروپل ،وغیره.............................................. وبدبختی وسرپرست کردنش می ماند برای خانواده ها و هدر رفت نیروی انسانی ادارات که آبادان مشغول آواربرداری ،ومسئولین که هم وغمشان به سرو سامان دادن به اوضاع اتفاق افتاده .چرا با رشوه گیران برخورد قانونی نمیشود چرا با مسئول ،بی مسئولیت برخورد نمیشود خبر دارم در تهران از پارکینگ زیرین ساختمانها برای وسعت پارگینک پاساژ در حال احداث با رشوه به مالک ملک کنارش و شهرداری استفاده میگردد شهرداری میبایست تمام ساختمانهای تهران را مورد بازرسی قرار دهد تا مشگلی پیش نیاید واز جلوی فاجعه دیگر جلوگیری کند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار