بازدید 3395

کشته شدن ۴ نوجوان درپی تیراندازی در کارولینای جنوبی

آسوشیتدپرس در خبری از کشته شدن چهار نوجوان بر اثر تیراندازی در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 24 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاري اسوشیتدپرس؛ به گفته مقامات آمریکایی، چهار نوجوان در یک شهر کوچک در کارولینای جنوبی به فاصله چند ساعت از یکدیگر به ضرب گلوله کشته شدند. این حادثه سبب شد، دبیرستان منطقه به آموزش از راه دور روی بیاورد در حالی که ماموران پليس میزان گشت زنی خود را افزایش دادند.

کوین گودمن رئیس پلیس نیوبری در سخنانی گفت، در ارتباط با حادثه تیراندازی در بامداد یکشنبه در نیوبری که منجر به کشته شدن یک نوجوان ۱۶ ساله شد کسی بازداشت نشده است. همچنین در ارتباط با کشته شدن سه نوجوان دیگر در تیراندازی دیگری در بعد از ظهر آن روز در همان حوالی هیچ مظنونی بازداشت نشده است.

گودمن گفت: "همه قربانیان به نوعی با یکدیگر مرتبط هستند. آن‌ها یکدیگر را می‌شناختند."

لورا کانیس بازرس شهر نیوبری گفت که قربانیان حادثه تیراندازی دوم در محدوده سنی ۱۵ تا ۱۹ سال بودند. او نام قربانیان را اعلام نکرده و گفت قربانیان باید کالبد شکافی شوند.

یکی از افرادی که از او در ارتباط با حادثه تیراندازی مرگبار نخست بازجویی شده بود در حادثه تیراندازی دوم کشته شد.

گودمن گفت، هنوز خیلی زود است که مشخص شود آیا این اقدامی تلافی‌جویانه بوده است یا خیر. او گفت امیدوار است اطلاعات بیشتری را روز دوشنبه منتشر کند.

در همین حال، دبیرستان شهر نیوبری تصمیم گرفت، روز دوشنبه آموزش از راه دور را در پیش بگیرد. دانشگاه این شهر نیز در یک اقدام احتیاطی تعطیل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان