بازدید 5109

آتش سوزی مرگبار یک نجاری در مرتضی‌گرد تهران

در راه پله ها نیز الوار و چوب گذاشته شده بود که آتش و دود از طریق همین چیدمان به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود. تقریبا بخش زیادی از ساختمان شعله‌ور بود و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در طبقات بالایی محبوس هستند.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ 23 May 2022

به گزارش تابناک، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن یک تن در حریق کارگاه نجاری خبر داد.

درباره وقوع این حادثه و خسارت جانی ناشی از آن گفت: در ساعت ۱۲:۴۳ روز جاری یک مورد حادثه آتش‌سوزی در کارگاه نجاری و چوب بری، در منطقه مرتضی‌گرد، خیابان تختی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله سه ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل مشاهده کردند که حادثه در یک ساختمان سه طبقه رخ داده و کانون آن طبقه همکف این ساختمان بود که به کارگاه نجاری و چوب‌بری تبدیل شده و حدود ۱۵۰ مترمربع مساحت داشت. این محل مملو از مواد قابل اشتعال و کاملا شعله ور بود. دو طبقه بالایی ساختمان هم کاربری مسکونی داشت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران اظهارکرد:‌ در راه پله ها نیز الوار و چوب گذاشته شده بود که آتش و دود از طریق همین چیدمان به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود. تقریبا بخش زیادی از ساختمان شعله‌ور بود و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در طبقات بالایی محبوس هستند.

 

به گفته وی، آتش‌نشانان در اقدامات اولیه همزمان با خاموش کردن آتش به طبقات بالایی رفته و دو تن را که در طبقات بالایی محبوس بودند خارج کردند. این افراد یک خانم حدودا ۶۵ ساله که سوختگی به نسبت شدیدی داشت و آثار دودگرفتگی نیز در این فرد دیده می‌شد و یک آقای حدودا پنجاه ساله بود که به تایید عوامل اورژانس خانم ۶۵ ساله جان خود را از دست داده بود.

ملکی ادامه داد: مرد پنجاه ساله زنده خارج شد و به عوامل اورژانس تحویل داده شد. در حال حاضر حریق خاموش شده و آتش‌نشانان در حال ایمن سازی محل هستند. پس از ایمن سازی کامل آتش‌نشانان محل حادثه را به مالکان و مسئولان حاضر در صحنه تحویل خواهند داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار