بازدید 18392
اعتراف رئیس فوتبال آذربایجان شرقی و رای احتمالی سه بر صفر

نتیجه بازی نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس چه می‌شود؟

اعتراف رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی تا حد زیادی رای صادره را هم مشخص کرده است و بازی با احتمال بسیار زیاد سه بر صفر به سود مهمان تهرانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹ 19 May 2022

با نیمه تمام ماندن بازی امروز دو تیم تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز، سوال گروه زیادی از هواداران فوتبال این است که نتیجه این بازی چه می‌شود؟

به گزارش تابناک ورزشی، مصاف امروز پرسپولیس در تبریز که در دقیقه ۷۰ با تصمیم داور مسابقه نیمه تمام ماند، حالا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهد رفت و بر اساس آیین نامه انضباطی مسابقات درباره اش رای نهایی صادر می‌شود. 

البته اعتراف رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی تا حد زیادی رای صادره را هم مشخص کرده است و بازی با احتمال بسیار زیاد سه بر صفر به سود مهمان تهرانی خواهد شد.

نتیجه بازی نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس چه می‌شود؟

گزارش داور و ناظر مسابقه در این رای تاثیر زیادی خواهد داشت و در صورتی که هواداران خشمگین و سنگ انداز میزبان ، دلیل قطع مسابقه شناخته شوند، احتمالا طبق قوانین نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام خواهد شد و  محرومیت از بازی با تماشاگر نیز در انتظار تیم محبوب تبریزی ها خواهد بود.

بهرحال مشخصا زیان این حواشی و جنجال‌ها را تیم تراکتور پرداخت خواهد کرد که تازه در مسیر بهبود شرایط فنی قرار گرفته بود.

 

سرانجام نتیجه دیدار تراکتور - پرسپولیس چه می‌شود؟

حسین زرگر کارشناس داوری کشورمان در خصوص اینکه قانون درباره این بازی و اتفاقات رخ‌داده آن چه میگوید، اظهار داشت: در چنین شرایطی اگر بازی به صورت قطعی نیمه‌کاره بماند همه چیز بستگی به گزارش داور بازی خواهد داشت. پرونده این بازی به کمیته انضباطی خواهد رفت اما تصمیم‌گیری درباره آن به گزارش داور بازی و گزارش ناظر بازی بستگی دارد. گزارش عوامل اجرایی که تصمیم‌گیرنده هستند، وضعیت این بازی را روشن خواهد کرد.

 

ماده 62 آیین‌نامه کمیته انضباطی درباره دیدارهای نیمه تمام به شرح زیر است:

نتیجه بازی نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس چه می‌شود؟

 

نظر کمیته انضباطی فدراسیون درباره جنجال امروز تبریز

حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی می‌گوید: نمی‌توانم الان به جزئیات چیزی بگویم تا هفته آینده که گزارش داور و نماینده بازی به دست‌مان برسد. در این مسابقه ناظر ویژه انضباطی هم داشتیم.
به همه مدارک از جمله تصاویر تلویزیونی، گزارش ناظران و گزارش داوری استناد خواهیم کرد. همه این مدارک را جمع‌بندی و در نهایت تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

برخی‌ برای تماشای فوتبال نیامده بودند!

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در مورد حواشی بازی امروز تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: ۳۰ هزار بلیت برای بازی تراکتور و پرسپولیس فروخته شده بود اما متأسفانه هواداران قبل از بازی هجوم آورده و نتوانسته بودند جلوی ورود هواداران به ورزشگاه را بگیرند. مشکل از همین جا هم شروع شد، اما چاره‌ای نبود و نمی‌توانستند جلوی هجوم هواداران را بگیرند.

وی گفت: متأسفانه انگار برخی‌ برای تماشای بازی به ورزشگاه نیامده بودند و تعدادی تماشاگرنما با پرتاب سنگ این اتفاق را رقم زدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان