بازدید 13482

رضا رویگری: لطفا برای من و تارا حاشیه‌ نسازید

رضا رویگری، دو هفته پیش در پی یک دوره بیماری به آسایشگاه کهریزک منتقل شد و چند روزی است که با تهیه منزل مسکونی توسط برخی چهره‌ها و سازمان‌ها از این آسایشگاه مرخص شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 18 May 2022

به گزارش «تابناک»، گفت‌وگوی کوتاه همشهری آنلاین با رضا رویگری پس از مرخص شدنش از بیمارستان را در ادامه بخوانید.

وضع جسمی‌تان این روزها چگونه است؟

به لحاظ جسمی در وضع بهتری قرار دارم. فیزیوتراپم قول داده که طی یک ماه پیش رو مرا راه بیندازد.

پایتان که از قبل قدری مشکل داشت در چه وضعی است؟

وضع پایم هم خدا را شکر بهتر شده. اما به گمانم تا یک ماه دیگر بتوانم قدری راه بروم.

اگر باز هم به شما کار کوتاه پیشنهاد شود قبول خواهید کرد؟

بستگی به خیلی چیزها دارد. به گمانم بخش کوتاه و بلند وجود ندارد اما هنرپیشه بزرگ و کوچک داریم که نقش کوتاه و بلند را می‌پذیرد یا نمی‌پذیرد. اگر کار کوتاهی به من پیشنهاد شود، انجام خواهم داد به شرط اینکه کل کار دلخواهم باشد.

در حال حاضر پرستار دارید؟

بله، از کهریزک هم یک هفته‌ای است که مرخص شده‌ام.

از نظر روحی در مجموع فراهم نیستم. بعضی‌ها بی انصافی می‌کنند و بدون اینکه بدانند که کی به کی است و زندگی من چگونه است من و همسرم را قضاوت می‌کنند.

این کار درست نیست. تارا، دست‌کم ۱۰ سال کنارم بوده و با من زندگی کرده. او به نوبه خود زحمتش را برای من کشیده. خواهشم از برخی‌ها این است که قضاوت نادرست و دخالت نکنند. سرک کشیدن در زندگی دیگران اصلاً کار درستی نیست. من به طور معمول به همین روال حاشیه دارم دست‌کم به آن اضافه نکنند. طی این مدت کوتاه حاشیه‌سازی‌های زیادی علیه من و همسرم شد که واقعاً مرا ناراحت و اندوهگین کرد.

پیامتان به طرفدارانتان چیست؟

تشکر می‌کنم و از آنها بابت همه همدردی‌ها و همراهی‌ها و مساعدتشان سپاسگزارم. باور کنید اگر مجالی داشتم دوست داشتم نکته‌ها و سخنان ناگفته زیادی را بگویم که برخی‌شان اصلاً به صلاح نیست که عنوان شود. از گفتن آنها چشم‌پوشی می‌کنم و سعی می‌کنم همه‌شان را ببخشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۸
خودت اومدی فیلم پر کردی همسرتو متهم کردی الان اومدی میگی برات حاشیه درست نکنن؟
مرد حسابی تکلیفت با خودت معلومه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
گویا ایشون علاوه بر فیزیوتراپ به یه روان درمانگر هم نیاز دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
با تخریب اون دختر مظلوم و ظالم نشون دادن همسرت مردم رو تحریک کردی که قضاوت کنن تا جایی که اودن دورت و گفتن برات خونه میگیریم و زنت دیگه حقی نداره !!! چرا اونجا جلوی دوربین فریاد نزدی و از تارا دفاع نکردی؟!!!!!
بزرگوار خودتون کلیپ تهیه کردید و در فضای مجازی منتشر کردید
مردم چکار شما ذارن با این همه گرفتاری حودت دنبال حاشیه هستی
برادر عزیز ، حاشیه را خودتان با آن کلیپ جنجالی در خانه سالمندان به راه انداختید و گفتید همسرتان شما را در آنجا رها و گوشیتان را هم برده است و ... !
مرد حسابی تو خودت ویدئو پخش کردی که همسرم سیم کارت را هم برداشته و منو آورده کهریزک و تماس هم نمی تونم بگیرم . عجب آدمی هستی . با یک دختر که جای نوه ات هستش هم که ازدواج کردی
"سرک کشیدن در زندگی دیگران اصلاً کار درستی نیست" ، این بابا خودش فیلم پخش کرده که همه فهمیدن ، الان میگه توی زندگی من سرک نکشید. آدم نمیدونه از رنگ عوض کردن بعضی آدمها کجا سرشو بکوبه.
این حاشیه ها را خودت ساختی. البته به احتمال قوی پس از مشورت با تارا خانم. خوب بد فکری نبود.
آقای رویگری کم کم داریم مطمئن میشیم که همه اینها فیلمنامه بوده و دیگه فیلم تمام شد و شما و خانمت به اهدافتون رسیدید و الان میگی فیلم تمامه مزاحم نشوید؟!
مردی که توی 70 سالگی اونجوری لباس های جلف می پوشه و با یکی 40 سال از خودش کوچکتر ازدواج می کنه باید متوجه باشید که درون پرمایه ای نداره
حالا که خونه وامکانات گرفته وخیالش راحت شده. باز فیلش یاد هندوستان کرده . شاید همسری دیگر در راه است
خرش از پل گذشته
سلبرتیها معمولا برای جلب توجه و مطرح شدن دوباره این کارها رو می‌کنند ، ولی باید بدانند که دفع بعد عاقبتشون مثل اون چوپان میشه
خود کرده را تدبیری نیست .
آقای رویگری شما واقعا با مردم صادق بودید؟
من دارم به اخاذی فکر می کنم
به یه مشاور هم نیاز داره بنده خدا
اصل حاشیه را خودت ساختی بنده خدااااااا
و از احساسات و خوبی مردم سوئ استفاده کردی مردم که بچه نیستند اما بزرگوار هستند و خب در شالوده این مردم کمک کردن و خوبی کردن وجود داره اماااااااااااا انصاف نیست که از این خوبی مردم ادمهااا سوء استفاده کنند امیدوارم که همه ی چیزهایی که گفتی و همهی اتفاقاتی که برات افتاده حقیقت باشه چون اگر اینطور نباشه مردممممممممممم دیگه بهت اعتماد نمیکنن و مطمینا دیگه برات ارزشی قایل نخواهند شد .. شما به نوعی از مردم کلاه برداری کردی ...... ضمناااااااا به کارما و انرژیهایی که در طبیعن وجود داره باید معتقد باشی و بدونی هر عکس العملی زاییده عمل ما است .
در واقع این کلک را سوار کردی که با جدب افکار افکار و آدم های ساده برای خودت خانه و پول دست و پا کنی!!! عجب هنر پیشه ایی هستی!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها