بازدید 26867
۳

کشف دو انبار برنج تقلبی توسط اطلاعات سپاه قم

سازمان اطلاعات سپاه قم در اطلاعیه ای با اشاره به کشف ۲ انبار برنج تقلبی آورده است: متخلفان در صدد بودند برنج پاکستانی را با کیسه برنج ایرانی با چند برابر قیمت به مردم بفروشند.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵ 17 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی سپاه استان قم، سازمان اطلاعات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با دریافت گزارش مردمی مبنی بر تقلبی بودن برج ایرانی نسبت به کشف یک انبار برنج تقلبی در منطقه کوه سفید قم و برخورد با افراد متخلف اقدام کرد که در این انبار ۵ تن و ۹۰۰ کیلوگرم برنج کشف شد.

همچنین در پیگیری گزارش دیگری، انبار برنج تقلبی در خیابان عمار یاسر قم کشف و در این انبار نیز ۹۴ کیسه برنج تقلبی ایرانی جمع‌آوری شد.

افراد متخلف این دو انبار قصد داشتند که برنج‌های پاکستانی را به اسم و با کیسه برنج ایرانی با چندین برابر قیمت به مردم بفروشند که سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان قم مانع از اقدام شوم آن‌ها شدند.

در این اقدامات گشت سازمان تعزیرات حکومتی حضور داشته و در نهایت کالاهای اساسی به این سازمان تحویل داده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۳
همه شدن سرباز گمنام!!!ای بفدای مولایم صاحب عصر وزمان که از همه گمنام تر و مظلوم تراست. صلی الله علیک یا اباصالح المهدی ،عجل لولیک الفرج
مردم رو دزد کردین رفت بعد بگین مسلمانیم
سلام خیلی جالبه تا دلار گرون میشه سلطان دلار بعدش سلطان سکه بعدش میشه انبار برنج انبار شکر انبار آرد احتکار شده تا گرون میشه سریع اینا رومیشن که گناه بیفته گردنشون بارک اله به شما چقد زرنگ به به
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی