بازدید 4440
حماس:

مقاومت مسلحانه تا آزادی کامل فلسطین ادامه دارد

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تنها راه و گزینه‌ی پیشِ روی آنان مقاومت مسلحانه و مقابله با دشمن صهیونیستی تا آزادی فلسطین است.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ 15 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، گروه‌های مقاومت فلسطین امروز (یک‌شنبه) سالروز نکبت [اشغال فلسطین و تأسیس رژیم موقت صهیونیستی] ضمن تاکید بر تداوم مواجهه با رژیم اشغالگر، تقابل را تنها راه و گزینه برای آزادی فلسطین دانستند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در هفتاد و چهارمین سالروز نکبت اعلام کرد که اشغالگران حتی روی یک وجب از خاک فلسطین، قدس و مسجدالاقصی مشروعیت ندارند و ما به راه مقاومت همه‌جانبه تا آزادی و بازگشت ادامه می‌دهیم.

جنبش حماس در بیانیه‌ی افزود: «بعد از گذشت هفتاد و چهار سال از اشغالگری سرزمین و مهاجرت‌دادن ملت‌مان و علی‌رغم تمام جرائمی که دشمن طی تاریخ سیاهش مرتکب شد [در طولانی‌ترین اشغالگری مداوم در جهان] اما ملت فلسطین همچنان بر سرزمین و حقوق و ارزش‌های خود ثابت‌قدم است».

این جنبش در ادامه بیانیه خود تاکید کرد که مقاومت مسلحانه، در اولویت مقاومت همه‌جانبه خواهد بود و این تنها راه و گزینه در مواجهه با اشغالگری و دفع تروریسم آن است.

در بخش دیگری از بیانیه حماس آمده است: «کار مهمی که ما در برهه زمانی کنونی و در سایه چالش‌ها و مخاطراتی که مسئله وطن ما را تهدید می‌کنند، تلاش برای تشکیل جبهه‌ای ملی است؛ جبهه‌ای که همه طرف‌های ملت ما را دور هم گرد آورد. آن هم مطابق با راهبردی شجاعانه و مقاومت‌محور تا آرمان‌های ملی ما را برای آزادی، بازگشت تحقق بخشد».

حماس ضمن تاکید بر تداوم تلاش‌ها برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی، از کشورهای عربی وارد شده به مسیر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواست تا از آن برگردند و اجازه ندهند که این دشمن و رژیمش در جسم امت ما رخنه کنند».

جنبش حماس خاطرنشان کرد: «امت اسلامی و عربی عمق راهبردی ملت و قضیه ماست؛ عادی‌سازی روابط برخی نظام‌ها با دشمن صهیونیستی، آن‌ها و امنیت ملی‌شان را تضعیف و منافع مردم‌شان را تهدیدخواهد کرد».

امروز تجمعات ضدصهیونیستی حتی در اروپا نیز به مناسبت «یوم النکبه» برگزار شد و شهرهای مختلف کشورهای اروپایی همزمان با سالروز اشغال فلسطین و تأسیس رژیم موقت صهیونیستی، شاهد تجمعات گسترده‌ای در حمایت از ملت فلسطین بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار