بازدید 5834

انهدام باند سارقان در شهر جدید مهستان

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری سارقان منازل با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت در شهر جدید مهستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ 12 May 2022


به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی سلیمانی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر جدید مهستان ساوجبلاغ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات پلیسی در نهایت ۲ نفر از سارقین منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیات غافلگیرانه در شهرستان ملارد آنان را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی مأموران به ۱۸ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان چندین لوازم برقی، خانگی و طلاجات کشف شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر همدست سارقان و ۲ نفر مالخر شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار این پلیس است، خاطرنشان کرد: متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت می‌باشند با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سلیمانی متذکر شد: نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی و ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان از تمام ظرفیت و امکانات خود بهره می‌گیرد و مردم عزیز نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱٠ به پلیس گزارش دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی