بازدید 5778
۱

عباسی: صدور فیش‌های عوارض نقص دارد

عضو شورای شهر با بیان اینکه نقصی در صدور فیش‌های عوارض وجود دارد، گفت: تبعیضی بین کسانی که تا بهمن ماه فیش دریافت کردند و کسانی که پس از بهمن ماه فیش می‌گیرند، ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ 10 May 2022



به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افزایش عوارض برای افزایش درآمد نیست بلکه برای افزایش خدمات است، گفت: درآمد شهرداری نیز صرف ارائه خدمات می شود.

عباسی با بیان اینکه نقصی در صدور فیش‌های عوارض وجود دارد، گفت: تبعیضی بین کسانی که تا بهمن ماه فیش دریافت کردند و کسانی که پس از بهمن ماه فیش می‌گیرند، ایجاد خواهد شد، باید حداقل اعتبار مشخصی برای کسانی که فیش دریافت می‌کنند در نظر گرفته شود که در کمیسیون مربوطه در حال بررسی است.

او افزود: امروز با این موضوع مواجهیم که برخی افراد فیش‌هایی در اختیار دارند اما اعلام می‌کنند که فرصت مناسب را نداشتند.ما باید بازه زمانی این فیش‌هایی که در دست مردم بوده را محدودتر کنیم و همچنین مدت زمان پرداخت را نیز به طور مشخص لحاظ کنیم تا وضعیت از بلاتکلیفی خارج شود.

 این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: باید اولویت‌هایی برای بلوک داراییهای سه، چهار و پنج به عنوان اقشار ضعیف در نظر بگیریم همچنین سال آینده تدبیر لازم باید اندیشیده شود تا با مشکل مواجه نشویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خودت متوجه شدی چی نوشتی؟!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل