بازدید 8989
۲

محموله سنگین مهمات جنگی در شادگان کشف شد

فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند قاچاق مهمات سنگین جنگی و کشف بیش از ۱۶ هزار عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان شادگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳ 10 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر گفت: در تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح غیرمجاز، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با تسلط اطلاعاتی در سطح استان، فعالیت یک باند قاچاق مهمات در شهرستان شادگان را رصد کردند.

وی افزود: مأموران پلیس با رصد مستمر اطلاعاتی، مقر قاچاقچیان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی مقتدرانه باند قاچاق مهمات را زیر ضربه برده و سرکرده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: در بازرسی از مقر قاچاقچیان ۱۶ هزار و ۷۳۳ فشنگ جنگی کلاشینکف و کلت کمری، یک قبضه کلت کمری و مقادیری مواد مخدر تریاک کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: امید است با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضائی شاهد امنیت پایدار در سطح این استان باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
کجای این محموله سنگین بود یکم در انتخاب واژگان و معانی آنها دقت شود سر جمع میشه چند تا خشاب .
مثل بار قبل که یک محموله سیگار رو که به نخ اعلام کردند و در نهایت یک کارتن بود . اعداد بزرگ همیشه نشون دهنده اهمیت موضوع نیست مثل اینکه بگید صد ملیون ریال پو کشف شد ولی به زبان عامیانه 10ملیون یا 10تومانه که هیچ ارزشی نداره .
اعدامش کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار