بازدید 5915

ترور سران رژیم صهیونیستی در برابر ترور رهبران مقاومت

مشیر المصری گفت: ترور یحیی السنوار به منزله بازی با آتش است.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰ 08 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، مشیر المصری از اعضای ارشد جنبش حماس گفت ما به رژیم اشغالگر می‌گوییم شمشیر القدس (عملیات سیف القدس) تا نابودی کامل این رژیم در سرزمین فلسطین غلاف نخواهد شد.

وی که در راهپیمایی حمایت از رهبران مقاومت از جمله "یحیی السنوار" رئیس جنبش حماس در نوار غزه که در خان یونس برگزار شده بود، تصریح کرد قدس خط قرمز ماست و ما این اصل را نه با شعار بلکه با عمل ثابت خواهیم کرد.

المصری ادامه داد ذبح کردن قربانی توسط صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی به معنای ذبح آینده سیاسی سران رژیم اشغالگر و نصب پرچم رژیم جعلی صهیونیستی در اماکن مقدس قدس به منزله اعلام جنگ نامحدود علیه ملت فلسطین است. هر پرچم رژیم صهیونیستی را که در اماکن مقدس نصب شود با گام‌های اعتکاف کنندگان، مجاهدان، رزمندگان مقاومت و موشک‌های مقاومت به زیر خواهیم کشید.

این عضو ارشد حماس تأکید کرد ما در مقابل خانه رهبر بزرگ "یحیی السنوار" ایستاده ایم تا به او بگوییم با هر هزینه‌ای پشت شما ایستاده ایم. ما به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهیم ترور یحیی السنوار به منزله بازی با آتش است. رژیم اشغالگر اگر تهدیدات خود را علیه یحیی السنوار اجرا کند، بدون توجه به تهدیداتش، سران این رژیم را ترور خواهیم کرد.

مشیر المصری در پایان گفت به تهدیدات و وعده و وعید‌های رژیم اشغالگر و هسته‌ای بودن این رژیم هیچ اهمیتی نمی‌دهیم بلکه با حق و ایمان پولادین در مقابل دشمن خواهیم ایستاد تا آنرا از سراسر سرزمین و خاک خود ریشه کن کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی