بازدید 9963

ماجرای قتل موتورسوار جوان در مشهد

کد خبر: ۱۱۱۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ 07 May 2022

مردی که موتورسوار 23 ساله ای را با ادعای مزاحمت برای دختر نوجوانش، به قتل رسانده بود، با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیرشد و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش خراسان، این حادثه نیمه شب چهاردهم اردیبهشت در بولوار رسالت مشهد هنگامی رخ داد که مرد 39 ساله ای از خانه بیرون آمد و جوان موتورسواری را دید که در محله معروف به خیابان چهارده معصوم تردد می کند.او به بهانه دادن تذکر به جوان موتورسوار نزدیک شد که ناگهان درگیری بین آن ها با برداشتن سوئیچ خودرو توسط مرد جوان، شدت گرفت.

در همین حال موتورسوار 23 ساله با ضربه چاقوی مرد 39 ساله مجروح شد و در بیمارستان جان سپرد.گزارش خراسان حاکی است، این متهم که روز گذشته با تلاش کارآگاهان اداره جنایی آگاهی و دستورات محرمانه قاضی دکتر صادق صفری دستگیر شد راز این جنایت را برملا کرد و گفت: او (مقتول) همواره برای دخترم ایجاد مزاحمت می کرد ابتدا با خودم می اندیشیدم که خواستگار دخترم است اما بعد فهمیدم که فقط قصد مزاحمت دارد به همین دلیل آن شب خواستم به او تذکر بدهم که با هم درگیر شدیم در این میان پسر 12 ساله ام چاقویی را به دستم داد که با آن ضربه ای به جوان موتورسوار زدم. تحقیقات بیشتر در این باره با حضور قاضی ویژه قتل عمد در پلیس آگاهی خراسان رضوی و بازجویی های تخصصی از متهم همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل