بازدید 7197

وقتی کرونا موانع اقتصادی ازدواج را دور زد

یک مشاور خانواده گفت: علت فراوانی ازدواج در ایام کرونا به این علت بوده که برخی توانستند موانع اقتصادی را عاملی برای عقب انداختن امر ازدواج ندانند.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ 07 May 2022

به گزارش تابناک، محمدتقی غلامی، مشاور خانواده با اشاره به اینکه قطعا دوران کرونا دورانی است که می‌گذرد و ازدواج‌های کرونایی شبیه یک مدل سازگاری است، گفت: اگر در این ایام میزان ازدواج‌ها دارای فراوانی بالاتری بوده؛ به این علت است که برخی توانستند تجربه موفق و فرصتی را در این تهدید برای خود ایجاد کنند که به ساده‌زیستی خود باور داشته باشند و موانع اقتصادی را عاملی برای عقب انداختن امر ازدواج ندانند.

او گفت: سیل کرونا جز تغییر در روند انقلاب ازدواج که دختر و پسر را ملزم به یک سری تغییرات شگرف می‌کند قادر نخواهد بود در ازدواج‌های اساس‌مند و دارای الگوریتم تزلزل ایجاد کند.

غلامی می گوید:اگر ازدواج بسان یک کتاب باشد که دارای دو بخش نظم و آهنگین و بخش نثر و بی‌روح است، نیاز دارد که زوجین حتما آن را بخوانند و با هر دو بخش آشنا شوند تا بتوانند با هنر صبر و گذشت، پایداری یک ارتباط دائم را پذیرا باشند.

او گفت:در واقع اجرای الگوریتم‌ها و پذیرش دو بخش از زندگی سبب خواهد شد تا یک زندگی به‌صورت بنیادی ایجاد شود .

این مشاور خانواده گفت:ازدواج‌های دوران کرونا به‌دلیل عدم برگزاری مراسم، سبک زندگی جدید ایجاد نکرده است.

او با توجه به اهمیت امر ازدواج گفت: ما در امر ازدواج دو مدل داریم؛ ازدواجی که به همسان همسری معروف است مثل ازدواج‌های فامیلی و ازدواجی که به ناهمسان همسری،ازدواج های غیرفامیلی معروف است.

غلامی با اشاره به اینکه در ازدواج‌های ناهمسان همسری انقلاب و تحولات شدیدتری به وقوع می‌پیوندد، گفت: در این قبیل ازدواج‌ها، چون ممکن است افراد از دو شهر متفاوت با یکدیگر آشنا شده و تصمیم به ازدواج بگیرند در واقع تغییرات ناگهانی در سبک زندگی نسبت به ازدواج‌های همسان همسری بیشتر است.

منبع:ایکنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل