بازدید 10413
۱

جسدی که پس از ۴ روز در آب پیدا شد

جسد مرد غرق‌ شده در کانال انحرافی دریاچه شهرک شهید غفاری پارس‌آباد مغان پس از چهار روز جستجو پیدا و از آب خارج شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 05 May 2022


به گزارش تابناک و به نقل از هلال احمر پارس‌آباد، رئیس جمعیت هلال احمر پارس‌آباد روز پنجشنبه گفت: جسد مرد حدود ۴۲ ساله که در کانال انحرافی دریاچه شهرک مغان غرق شده بود صبح امروز در کانال آب روستای قباد کندی کشف شد.

 

محمدعلی هادی افزود: جسد این مرد توسط یکی از اهالی روستا که در حال آبیاری مزرعه خود بود دیده شده و سپس با یک تور صیادی به حاشیه کانال کشیده و از آب بیرون آورده شد.

وی اظهار کرد: جسد برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و انتظامی شهرستان شد.

او با بیان این که سالانه تعدادی از شهروندان در اثر بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری در کانال‌های آبرسانی و رودخانه ارس غرق می‌شوند، از مردم منطقه خواست از تردد ، نزدیک شدن ، اتراق کردن در حریم کانال‌ها و رودخانه ارس و شنا کردن در تاسیسات آبی و در محل‌های شنا ممنوع و پرخطر خودداری کنند.

پارس آباد مغان در شمال استان اردبیل و کناره‌های رودخانه مرزی ارس واقع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا متاسفم!!!!!! انگار کسی پاسخگو نیست! در یکی از شهرهای کانادا چند وقت پیش یه نفر از روی یکی از پل هایی که روی اتوبان نصب شده بود پایین می افته و متاسفانه کشته میشه و الان خانواده اون از دولت شکایت کردن و دادگاه هم خسارت 1.5 میلیون دلاری در نظر گرفته و دولت و دستگاه های مرتبط رو مجبور کرده تا به خانواده قربانی 1.5 میلیون دلار خسارت بدن، چون اعتقاد داشتن که وظیفه دولت و دستگاه های مرتبط بوده که فضای ایمن و امنی رو برای شهروندان فراهم کنند. اینجا در پارس اباد هم مسئولین بایستی تمام تمهیدات لازم رو در نظر بگیرن. قبول دارم مسئولین و یا دستگاه های مرتبط همیشه نمی توانند از این دست جوادث جلوگیری کنن اما حداقل می توانند با ارائه تمهیدات لازم امار این دست تلفات رو به خداقل برسانند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست