بازدید 4181

برخورد پلیس با سرعت غیرمجاز در پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار تیم‌های سیار این پلیس برای برخورد با تخلف سرعت غیرمجاز در ایام تعطیلات جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 04 May 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ علی همه خانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر اظهارکرد:‌ در این بازه زمانی شاهد به سفر رفتن شمار قابل توجهی از شهروندان در تهران هستیم و همین موضوع سبب شده است تا معابر و به‌خصوص بزرگراه‌های تهران ایام خلوتی را پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه این خلوتی در ساعات پایانی شب و ساعات آغازین روز بیشتر به چشم می‌خورد، گفـت: در همین راستا از ابتدای تعطیلات تیم‌های سیار کنترل سرعت به منظور برخورد با تخلف سرعت غیرمجاز در معابر و بزرگراه‌های شهر تهران مستقر شده‌اند و علاوه بر دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات، سرعت غیرمجاز به وسیله این دوربین‌ها نیز ثبت و کنترل می‌شود همچنین گشت‌های نامحسوس پلیس نیز در بزرگراه‌ها و معابر حضور دارند و نسبت به برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اقدام خواهند کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه خلوتی معابر نباید منجر به وسوسه سرعت در رانندگان شود، اظهارکرد: لازم است رانندگان با سرعت مجاز در معابر تردد و از هرگونه رانندگی با سرعتی بیشتر از حدمجاز معابر پرهیز کنن، چراکه این اقدام علاوه بر آنکه موجب ثبت نمره منفی و جریمه آنان خواهد شد، ایمنی این افراد و دیگر رانندگان را به مخاطره می‌اندازد.

همه خانی در پایان گفت: استقرار و فعالیت تیم‌های گشتی پلیس در بزرگراه‌ها به طور شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته است و با هرگونه موارد تخلف حادثه‌ساز برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی