بازدید 58007
۸
بروزرسانی نقشه رنگ بندی کرونایی کشور

تعداد شهر‌های قرمز «صفر» شد/ افزایش شهر‌های آبی به ۹۴ شهرستان

نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷ 30 April 2022

تابناک اجتماعی

قاسم قاین زاد- نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا رنگ قرمز کامل از آن حذف شود و رنگ آبی بخش‌های وسیعی از آن را در بر بگیرد.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شمار شهر‌های قرمز که هفته گذشته به شدت کاهش یافته بود، به «صفر» رسید؛ اتفاقی که معنای آن، بهبود چشمگیر اوضاع کرونایی در کشورمان است.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

البته بهبود اوضاع منحصر به شهر‌های قرمز نیست و در شهر‌های نارنجی هم دیده می‌شود، به این صورت که شمار شهر‌های نارنجی از ۴۸ به ۳۳ شهرستان کاهش یافته و نوید بخش روز‌های خوبی برای کشورمان است که با توجه به بهار طبیعت، می‌تواند به رونق گرفتن گردشگری منجر شود.

بر اساس نقشه جدید که از فردا، دهم اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد، تعداد شهر‌های زرد تقریبا ثابت مانده (از ۳۲۳ به ۳۲۱ شهرستان رسیده) و شاهد افزایش شهر‌های آبی هستیم که از ۷۵ به ۹۴ شهرستان افزایش یافته است. وضعیتی که حکایت از اوضاع مطلوب در ۴۱۵ شهرستان کشورمان دارد که در وضعیت زرد و آبی قرار دارند.

ترسیم نقشه‌ای قابل توجه که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت.

شرایطی که برای تغییرش، تدابیر ویژه نیاز است و باید دید مسئولان چه اقداماتی را در این خصوص در دستور کار قرار خواهند داد و آیا خواهند توانست از وخیم شدن دوباره اوضاع و شروع موج بعدی پیشگیری موثری داشته باشند یا قرار است با عبور از بهار طبیعت، بار دیگر شاهد خزان نقشه رنگ بندی کرونایی کشورمان باشیم؟!

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۸
بسیار عالی تجربه دروغ های همیشگی ثابت کرده به آمار نباید اعتماد داشت من فکر میکنم انقدر آمار کرونا زیاد بوده که درصد بالایی از ایرانیان کرونا گرفتن و طبق خواسته مسئولین به ایمنی جمعی نزدیک شدیم اگه واکسن می خواست تاثیر داشته باشه الان چین نباید درگیر می شد
با سلام تعداد شهرهای قرمز صفر نشده تعریف شما از رنگ بندی ها تغییر کرده
واکسن دز سوم تنها بیست درصد زدند. چطور قرمز نیست؟
خسته نشدید از بس به مردم دروغ گفتین
بس کنید دروغگوها رو به داد مردم توی بیمارستان‌ها برسید
والا من خسته شدم از این همه دروغ چرا الکی میگید شهرهای قرمز به صفر رسیدن پس اون ۴۰ دانش آموزی که تو بیمارستان ارومیه بسترین داستانشون چیه بیمارستان مفید که تمام مریضاش شده بچه های مدرسه فقط متاسفم
وقتی ۵۰۰ تا یک میلیون بابت تست کرونا هزینه میگیرید کلی بیمار بدون شناسایی رو تو جامعه رها میکنید و رنگ شهرها هم خیلی زیبا سفید میشه... معلومه ملت رو مچل فرض کردید... .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
رنگ بندی بر اساس بستری است نه تست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار