بازدید 6944

برخورد اتوبوس با ١۴ خودرو در محدوده جمشیدیه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد یک دستگاه اتوبوس با ١۴ خودرو در خیابان فیضیه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 29 April 2022

به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٨:١٠ روز جاری یک مورد حادثه تصادف، واقع در خیابان نیاوران، خیابان فیضیه به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در انتهای خیابان فیضیه یک بوستان قدیمی به اسم بوستان جمشیدیه واقع شده که در این ساعات عصرگاهی، به خصوص طی آخر هفته شهروندان به آن محل مراجعه می‌کنند. خودروهای بسیاری در این محل پارک شده بود که یک دستگاه اتوبوس شخصی که خالی از مسافر نیز بود به دلیل نامشخصی کنترل خود را از دست داده و با حدود ١۴ دستگاه خودرو که در دو طرف پارک شده بودند برخورد می‌کند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: بعضی از خودروها خسارت‌های سطحی در حد شکستن آینه و آسیب‌های جزئی دیده بودند اما به بعضی از خودروها خسارت‌های سنگین‌تری وارد شده بود. در نهایت اتوبوس متوقف شده بود و چون خودروها پارک شده بودند و سرنشینی نداشتند، این حادثه مصدومیت نداشت.

وی ادامه داد: نیروها محل حادثه را ایمن‌سازی و سپس خودروها را به محل امنی منتقل کردند و به راننده‌ها تحویل دادند؛ پس از آن محل برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شد. شهردار منطقه یک نیز به علت اهمیت حادثه در محل حضور پیدا کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی