بازدید 3761

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی در پایان هفته را اعلام کرد و گفت: تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) در جاده های شمالی کشور ممنوع شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 27 April 2022

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد شیرانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته گفت: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در مسیرهای کرج چالوس- هراز ،فیروزکوه و محور تهران- سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

به گفته وی، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود و همچنین تردد تمام تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز های پنجشنبه و جمعه هشتم و نهم اردیبهشت از مسیر هراز ممنوع است.

وی تاکید کرد: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن( محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور یادآو شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی