بازدید 5988

بارش باران در بیش از ۲۰ استان

کد خبر: ۱۱۱۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ 26 April 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌های مرکزی، غرب سواحل خزر و استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود و در نقاط مستعد بارش تگرگ را انتظار داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه بارش‌ها امروزدر آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، لرستان، کرمانشاه و شمال خوزستان از شدت بیشتری برخودار هستند، ادامه داد: طی روز چهارشنبه علاوه براین مناطق در بخش‌هایی ازشمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور هم بارش رخ می‌دهد و روز پنجشنبه در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان شاهد بارش هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای ارتفاعات گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمانشاه، همدان و به شکل پراکنده در استان‌های قم، مرکزی، شمال اصفهان، یزد و خراسان جنوبی بارش پیش‌بینی می‌شود و به تدریج این سامانه در شرق کشور تضعیف می‌شود، افزود: روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب و غرب به کشور وارد می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در مناطق جنوب شرق و شرق با وزش باد شدید همراه با گرد و خاک مواجه هستیم، اظهار کرد: امروز آب‌های جنوب کشور و مناطق مرکزی خلیج فارس و فردا مناطق شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم اند.

وی در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی پایتخت توضیح داد: امروز در تهران گاهی رگبار، رعدو برق و وزش باد را انتظار داریم و در سطح استان آسمان ابری تا نیمه ابری است و گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. حداکثر دما در فرودگاه مهرآباد به ۲۵ درجه بالای صفر می‌رسد که نسبت به دیروز ۲ درجه کاهش دارد و حداقل دما هم امروز در تهران ۱۹ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها