بازدید 10886

پنیر و کره و شیر ارزان‌ را از کجا بخریم؟

اسنپ مارکت یک فروشگاه آنلاین است که وسایل مورد نیاز شما را می‌خرد، آن‌ها را بسته‌بندی می‌کند و در زمان مودر نظرتان، در منزل به شما تحویل می‌دهد؛ تازه به شما تخفیف هم می‌دهد! اگر می‌خواهید بدانید از اسنپ مارکت چه وسایلی می‌توانید تهیه کنید و این کار چه فایده‌ای برای شما دارد، با ادامه مطلب همراه باشید.
کد خبر: ۱۱۱۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ 26 April 2022

1.  پنیر و کره و شیر ارزان‌ را از کجا بخریم؟

هیچ چیز بدتر از آن نیست که یک روز تعطیل از خواب بیدار شوید و ببیند هیچ خوراکی‌ای برای صبحانه در خانه ندارید. با این حال لازم نیست از زمین و زمان شکایت کنید؛ مشکل شما با چند کلیک حل می‌شود. اگر می‌پرسید چگونه، باید بگوییم: خیلی راحت!

راهنمای کاربردی انتخاب شیر پنیر و کره

در این قسمت با راهنمای جامع انتخاب بهترین و ارزانترین شیر، پنیر و کره آشنا میشویم. چه نوع شیری می‌خواهید؟ شیر ساده؟ بدون لاکتوز؟ پرچرب؟ کیسه‌ای؟ طعم‌دار؟ غنی‌شده؟ شما می‌توانید با سرزدن به سایت اسنپ مارکت به لیست متنوعی از شیرهای مختلف دسترسی داشته باشید. انواع شیرکاکائو، شیرنارگیل، شیرعسل، شیر موز، شیر قهوه و... در اسنپ مارکت موجود است.

گیاه‌خوارید؟ شیرهای غیرلبنی اسنپ مارکت را امتحان کنید

 اگر گیاه‌خوار هستید یا به هر دلیلی نمی‌توانید یا نمی‌خواهید شیر لبنی مصرف کنید، باز هم می‌توانید از اسنپ مارکت خرید کنید. برای مثال شما می‌توانید محصولات غیرلبنی مثل شیر بادام، شیر سویا، شیر فندق و شیر جو دوسر را در این فروشگاه اینترنتی بیابید.

1.  پنیر و کره و شیر ارزان‌ را از کجا بخریم؟

با اسنپ مارکت دیگر لازم نیست در صف شیر بمانید

اگرچه امروزه دیگر مثل قدیم صف شیر نداریم، اما صف‌های طولانی که در فروشگاه‌های تخفیف‌دار وجود دارد می‌تواند یادآور همان صف شیر باشد. فکرش را کنید می‌خواهید برای صبحانه خود فقط یک بطری شیر بخرید. آن وقت مجبور هستید زمان طولانی را پشت آدم‌ها منتظر بمانید تا فقط همان یک بطری شیر را حساب کنید. قطعا منطقی به نظر نمی‌آید!

راه ‌حل این مشکل، خرید از اسنپ مارکت است. با یک گشت ساده در اپلیکیشن یا سایت اسنپ مارکت و فقط با چند کلیک ساده می‌توانید هر شیری را که می‌خواهید بخرید و در منزل تحویل بگیرید؛ این‌گونه در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود. همچنین اگر نمی‌خواهید در هوای آلوده بیرون بروید یا در ترافیک بمانید، اسنپ مارکت جور این کارها را برای شما می‌کشد.

پنیر

یکی از پایه‌های ثابت سفره صبحانه در اکثر مواقع پنیر است. اصلا صبحی که بدون پنیر آغاز شود، صبح نیست! قطعا آن شبی هم که می‌گویند، بدون پنیر، شب نیست! پنیر فتا، پنیر کم‌چرب، پنیر خامه‌ای، پنیر سنتی، پنیر لیقوان، پنیر کم‌نمک، پنیر لاکتیکی، پنیر بز، پنیرهای طعم‌دار و... در اسنپ مارکت موجود هستند.

1.  پنیر و کره و شیر ارزان‌ را از کجا بخریم؟

هر نوع پنیر دیگری خواستید به اسنپ مارکت بگویید

اسنپ مارکت فقط مختص به وسایل صبحانه نیست. اگر می‌خواهید یک غذای فست‌فودی خوشمزه مثل چیپس و پنیر یا پنیر سوخاری درست کنید، باز هم می‌توانید روی این فروشگاه اینترنتی حساب باز کنید. در اسنپ مارکت می‌توانید انواع پنیر مثل پنیر چدار، پنیر گودا، پنیر موزارلا، پنیر پیتزا، پنیر پارمسان و... تهیه کنید.

از اسنپ مارکت علاوه‌بر موارد گفته‌شده، می‌توانید پنیرک هم بخرید. اگر نمی‌دانید پنیرک چیست، حتما مقاله خواص پنیرک را در اسنپ مارکت مطالعه کنید.

پنیرهای خود را از اسنپ مارکت بخرید اگر...

اگر از خریدکردن متنفرید؛ اگر حوصله گشت‌زدن در راهرو فروشگاه‌های بزرگ را ندارید؛ اگر ماشین ندارید و مجبورید راه زیادی را تا فروشگاه طی کنید؛ اگر ماشین دارید و نگران جای پارک هستید؛ اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید حضوری خرید کنید، خرید آنلاین را امتحان کنید.

اگر فکر می‌کنید مغازه سر کوچه شما همه انواع پنیرهایی را که می‌خواهید ندارد؛ اگر مهمان دارید و می‌خواهید یک غذای فست‌فودی سریع درست کنید و هیچ نوع پنیری برای این غذا در خانه ندارید و نمی‌توانید از جلوی مهمان‌ها جیم بزنید؛ اگر صبحانه فقط پنیر می‌خورید و حوصله ندارید تنها برای یک پنیر ساده از خانه بیرون بروید یا دانشجو هستید و یک‌قران پول هم برایتان یک‌قران است و دنبال جایی هستید که پنیر ارزان‌تری تهیه کنید؛ از اسنپ مارکت خرید کنید.

کره

صبح از خواب بیدار می‌شوید و دلتان بدجور هوس کره و عسل می‌کند؛ اما در یخچال را که باز می‌کنید، حتی یک قالب کوچک کره هم در آن دیده نمی‌شود. اصلا نیازی نیست زانوی غم بغل بگیرید؛ کافی‌ست برای خرید کره به سایت اسنپ مارکت مراجعه کنید.

برندهای مختلفی از کره در اسنپ مارکت وجود دارد؛ کره شکلی، کره پاک، کره کاله و... بخشی از این برندها هستند. شما همچنین می‌توانید به مدل‌های مختلفی از کره دسترسی داشته باشید. کره گیاهی، کره حیوانی، کره نمکی، کره با طعم سیر، کره زعفرانی و انواع کره آجیلی، بخشی از انواع کره‌هایی‌ست که در اسنپ مارکت مشاهده می‌شود.

لذت کره‌خوری با تخفیف‌های اسنپ مارکت چند برابر می‌شود

مزیت خرید از اسنپ مارکت فقط این نیست که فرایند خرید را برای شما آسان‌تر کند؛ یکی از مزیت‌های دیگر آن تخفیف‌های هیجان‌انگیزش است. برای مثال قیمت کره شکلی در اندازه 50 گرم، 7000 تومان است و با 15 درصد تخفیف در اسنپ مارکت، به قیمت 5950 تومان به فروش می‌رسد.

 اگر زیاد اهل کره‌خوری هستید (زبانمان لال، منظورمان آن کره‌خوری معروف نیست!)، با خرید کره در حجم زیاد و با این تخفیف‌ها می‌توانید پولتان را در جیب‌ خود حفظ کنید. اگر این تخفیف‌ها شما را هیجان‌زده نمی‌کند، باید بگوییم این تنها یک شمه کوچک از تخفیف‌های اسنپ مارکت بود. اسنپ مارکت طرح‌های مختلفی برای تخفیف در نظر گرفته است.

تخفیف‌های روزانه، تخفیف‌های هفتگی، تخفیف‌های ماهانه و... بخشی از این تخفیف‌ها هستند. طرح‌هایی مثل سه‌شنبه‌های پرتخفیف، پایان خوش هفته، مارکت پارتی و... جزو طرح‌هایی هستند که تخفیف‌های متنوعی برای شما به ارمغان می‌آورند.

آیا این همه طرح برای تخفیف کافی نیست؟ از نظر اسنپ مارکت کافی نیست؛ چراکه این فروشگاه اینترنتی شرایطی را فراهم کرده است که شما می‌توانید علاوه‌بر این موارد، در اولین خریدتان کالاهای خود را به‌طور کاملا رایگان در منزل تحویل بگیرید.

تخفیف‌ها در اسنپ مارکت گاهی به 80 درصد هم می‌رسند. شما همچنین می‌توانید وسایل صبحانه خود را تا 50 درصد تخفیف تهیه کنید. همه این‌ها را گفتیم تا به شما نشان دهیم اسنپ مارکت می‌خواهد از همه لحاظ هوای جیب شما را داشته باشد.

دست از سر صبحانه‌های تکراری بردارید!

خسته نشدید از بس صبح‌های خود را با صبحانه‌های تکراری آغاز کردید؟ چرا دست از سر کچل نان و چای برنمی‌دارید؟ شما می‌توانید با تغییر نگرش، به‌راحتی صبحانه‌های متنوعی برای خود تهیه کنید. یکی از انواع صبحانه‌های جذابی که می‌تواند روز شما را بسازد، فریتاتای پنیر و اسفناج است. شما می‌توانید در این غذای خوشمزه از پنیرهایی مثل پنیر چدار، پنیر پارمزان و پنیر بز استفاده کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر