بازدید 60898

سند جدید از فدراسیون فوتبال علیه عزیزی خادم

کد خبر: ۱۱۱۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 26 April 2022

در شرایطی که هر دم از فدراسیون فوتبال و تخلفات صورت گرفته در این فدراسیون اخباری به گوش می‌رسد این بار سندی مبنی بر اصرار شهاب‌الدین‌عزیزی‌خادم به تخلف به دستمان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از میدان نیوز، گویا منصور قنبرزاده، به عنوان دبیرکل فدراسیون‌فوتبال مخالف انتصاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم‌ملی بوده و مراتب آن را به اطلاع رئیس فدراسیون رسانده است. با این حال رئیس تعلیق شده فوتبال توجهی نکرده و حکم را اجرا کرده‌است.

گویا در دوره یک ساله ریاست عزیزی‌خادم تخلفاتی صورت گرفته که هر چه جلو‌تر می‌رویم پیچیده‌تر شده و ابعاد تازه‌ای از آن نمایان می‌شود.

سند جدید از فدراسیون فوتبال علیه عزیزی خادم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
فساد رانت دزدی خاوریها تمومی ندارن
نتیجه اینکه باید یه تعدادی اعدام بشن ازطریق آویزون شدن تا عبرت بقیه بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
اعدام میشن ولی نه آنهایی که مستحق اعدام هستن
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
نجفی شهردار سابق،علنا. زد زنشو با تفنگ کشت نتونستن بکشنش بالای دار،اونوقت این جور حکمهار میخوای دار بزنن؟!
نوچه های بابا مسعود....
در گزارش تابناک اشاره نشده که از نظر قانون اینگونه انتسابات از اختیارات رییس فدراسیون است یا دبیرکل؟ البته حتی در صورت اختیار قانونی رییس فدراسیون در اینگونه انتسابات، شایسته است که با هماهنگی مدیریت مربوطه باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
انتصاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
انتصاب
هر چی میکشیم از دار و دسته های بابا مسعوده.....
صدا و سیما که اصلن منکر همه چی شد. دیشب بیست و سی گفت تخلفی صورت نگرفته و اگه پولی پرداخت شده از راه قانونی بوده. و از بودجه دولت بوده.
عزیزی خادم فرد ترک تبار نفوذی توسط انگلیس است. اکثر کارهایش به ضرر ایران و به نفع انگلیس بوده!
حالا مگه چه اتفاقی در دوران سرپرستی مجتبی خورشیدی افتاده تیم اونموقع در وضعیت بدی بود. الان که استیلی تیم صعود کرده به جام جهانی تحویل گرفته چرا حقوقش 100 میلیون است
عزيزي خادم فوتبال را به جام جهاني برد. اين جاي تقدير دارد
تخلفات تاج بسسسيار بيشتر از عزيزي خادم است .....
مگه دبیر کل فدراسیون اقای کامرانی فر نیستن؟؟؟
از آنهایی که کمک ۱۰ میلیاردی بهشان داده اید کمک بگیرید شاید کمکتان کنند و از گرفتاری درت بیاورند
کاش یکی پیدا میشد و بررسی میکرد که چرا چرا چرا هر شخصی بطور عام در این مملکت پستی و مسئولیتی میگیرد اول بدنبال پر کردن جیب خود و اطرافیانش هست.؟!!! چه ژنی از ما مردم ایران ظرف این چهل وچند سال معیوب شده که اینگونه به سرمایه ملی به دید غنیمت مینگریم.!!!
میشه یه کار بدون فساد و سالم تو این کشور مثال بزنید...
از در و دیوار کشور فساد و ظلم بارش میکنه
جمع کنید بابا ،همش تخلف ،دزدی ،خیانت ،فساد ،چراباید پول یامفت بلاصاحب اینگونه در اختیار یکنفر باشد؟
چقدر عجیبه همین عزیزی خادم به برنامه فوتبال برتر آمده بود چنان روحانی و ملکوتی صحبت می‌کرد و ادا در می آورد که همه مسحور حرفهایش شده بودند، بعضی از مسئولین باید بازیگر می‌شدند تا مسئول!!!
این یه جامعه کوچک شده بود با این همه تخلف.شما ببینید در کل نظام چه اتفاقی میوفته،هر روز به آخرش نزدیکتر میشیم
این است دولت اسلامی یکی از زیادی پولو و منال مترکد ویکی در حسرت، روز مره ی، سیر کردن خانواده است، خدایی کجای دنیای اسلام، این بوده، کی باید بدادمان برسد.
بی زحمت سندهاروبادقت نگاه کنیدکه حقی ازکسی ضایع نشه. وهمچنین پولهایی که به یک تیم خاصی داده شده که امسال قهرمان لیگ بشه.
نامه رو کامل خولندم چیز خاصی نیست
به هرکجای این فوتبال هم که نگاه میکنیم بوی الرحمن بلنده
بله متاسفانه روز به روز نه تنها شاهد کم شدن این تخلفات نیستم بلکه به طور فزاینده ای شاهد افزایش اینگونه فسادها هستیم.لذا تا دستوری جدی مبنی بر برخورد با اینگونه افراد نباشد همین آش و کاسه ست.آقای عزیزی خادم در قاب تلویزیون شو بازی میکند که در فدراسیون پول چای نداریم و در پشت پرده شاهد میلیلیارد میلیارد تشویقی و حقوق به یک مشت آدم بی صلاحیت و بدرد نخور هستیم.دشمنان اصلی این کشور در داخل کشورند نه بیرون از مرزها.بیایم خود را گول نزنیم.
خدا نکنه کسی را بخواهند کله پا کنند ،از زمین و اسمان مدرک میریزد ،فقط میخواهم بدانم چرا اینهمه مدرک از ریخت پاشها و سفارشها و فسادها رو میشود در رسانه ها و به اطلاع مردم هم میرسد چرا کسی از بالاترین مراجع تا این وسطهای توجه نمیکنه؟ چون گردن کلفت و مالک و صاحب مردم هستند !؟؟!
خدایی صحیح نیست، دیگه دست بردارید. مگر میشود پس از صدورحکم و رونوشت؛ زیر دست مخالفت نماید دبیرکلی که خود معزول است! مگر نظر خواسته!!!! جای تاسف است باید پاسخگو باشید و شریک مکر نشوید... چرا از فدارسیون قبل چیزی نمیگوید؟!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار