مجلس به دنبال به روزرسانی قوانین حوزه کشاورزی است

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: رویکرد مجلس به روز رسانی قوانین حوزه کشاورزی است و در این راستا از دولت خواسته ایم لوایح خود را ارائه دهد.
کد خبر: ۱۱۱۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 25 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمد جواد عسگری عصر دو شنبه در جلسه تخصصی حوزه کشاورزی خراسان شمالی که در فرمانداری اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: کشاورزی محور توسعه است زیرا یک منبع بسیار مهم برای اشتغال محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه امنیت غذایی به امنیت ملی گره خورده است، گفت: حوزه کشاورزی بیش از ۴ میلیون بهره بردار دارد.

وی افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی و بعضاً سو مدیریت، سفره مردم کم رنگ شده است.

عسگری با تاکید بر اینکه رویکرد و نگاه کمیسیون کشاورزی، به روز رسانی قوانین است، بیان کرد: به دولت برای ارائه لوایحی که مسیر کشاورزی را اصلاح کند، پیشنهاد داده‌ایم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: با احصا مشکلات بخش کشاورزی و ارائه راهکارهای لازم به دنبال این هستیم تا تولید کنندگان کشاورزی با انگیزه و آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهند.

وی بر رفع دغدغه‌های کشاورزان تاکید داشت و افزود: میزان دام سبک در شهرستان اسفراین باید افزایش یابد؛ همچنین این شهرستان را به عنوان پایلوت کشوری به جهت تنوع اقلیم و محصولات معرفی خواهیم کرد.

عسگری در انتها گفت: اعتبارات خوبی به حوزه کشاورزی کشور اختصاص یافته اما بازهم می‌توان از اعتبارات صندوق توسعه ملی، به حوزه کشاورزی استان خراسان شمالی کمک کنیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی