اخبار مهم کدال یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. این شرکت ها سه ماهه چقدر سود ساختند؟
کد خبر: ۱۱۱۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 24 April 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت.

تداوم تعلیق نماد معاملاتی ممسنی

علی رغم پیگیری‌های انجام شده، ابهامات موجود در وضعیت شفافیت اطلاعاتی ممسنی، برطرف نشده است؛ لذا ادامه تعلیق این نماد در تاریخ ۱۴۰۱.۱.۶ به مدت ۱۰ روزه دیگر تا تاریخ ۱۴۰۱.۲.۱۰ تمدید می‌گردد.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات خچرخش

با توجه به افزایش مواد تشکیل دهنده این محصول مانند نرخ فولاد آلیاژی و قطعات ریخته¬گری و نرخ ارز خرید قطعات و سایر هزینه‌های مربوطه (حمل و نقل و...)، این افزایش نرخ محصول با توافق طرفین امضاء شده است، افزایش نرخ گیربکس نیمه سنگین به صورت پلکانی خواهد بود که هر سه ماه در صورت افزایش نرخ، در سامانه کدال افشای لازم انجام خواهد گرفت. این موضوع و افزایش نرخ، تاثیر قابل توجهی در سود و زیان اعلامی شرکت نخواهد داشت.

ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشی از تغییرات قیمت سهام شفارس

پس از توقف نماد معاملاتی به علت نوسان قیمت سهام طی ۱۵ روز معاملاتی متوالی و انتشار اطلاعیه ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، اشخاصی که به سامانه تدان (tedan.ir) دسترسی دارند می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ همان روز نسبت به طرح سوال از ناشر اقدام نمایند (اشخاصی که به سامانه تدان دسترسی ندارند می‌توانند سوالات خود را از طریق یکی از نهاد‌های مالی دارای مجوز در این سامانه ثبت نمایند) پس از پایان مهلت ثبت سوالات، ناشر موظف است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن اقدام نماید. در صورت عدم ارسال پاسخ یا ارایه پاسخ ناقص توسط ناشر، بورس مربوطه عدم پاسخگویی ناشر را به عموم افشا می‌نماید.

عملکرد ۶ ماهه ثتران

شرکت ثتران در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱۲۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۷ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۶ درصدی با ۴۸۰,۵۳۷ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۲۲۰,۳۶۷ میلیون ریال رسید.

آثار عوارض صادراتی بر سودآوری شاراک

به دلیل تقاضای بالای بازار داخلی جهت خرید محصول پلی پروپیلن تولیدی شرکت شاراک و صادرات مازاد بر تأمین نیاز بازار داخلی، پیش بینی می¬گردد مقدار فروش صادراتی محصول مذکور برای سال ۱۴۰۱ کم اهمیت بوده و تغییرات نرخ عوارض محصولات صادراتی تأثیر بااهمیتی بر سودآوری شرکت نخواهد داشت.
ثبت افزایش سرمایه استقلال
در تاریخ ۱۴۰۱.۰۱.۲۸ افزایش سرمایه شرکت استقلال بدون هیچ توضیح دیگری در این اطلاعیه ثبت گردید.

عملکرد ۱۲ ماهه شنفت

شرکت شنفت در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۷۵۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸۰ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۵۲ درصدی با ۱۷,۸۱۸,۷۳۴ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱۲,۵۴۱,۷۳۴ میلیون ریال رسید.

برگزاری مزایده وتجارت

مزایده سهام شرکت‌های زیرمجموعه بانک تجارت در تاریخ ۱۴۰۱.۲.۲۴ برگزار میگردد. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سهام موضوع مزایده به سایت www.tejaratbank.ir مراجعه نمایند.

عملکرد ۹ ماهه غچین

شرکت غچین در ۹ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۸۸۸ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۲۵ درصدی با ۴۷۴,۰۹۰ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۷۴۶,۰۲۰ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه تاصیکو

شرکت تاصیکو در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۴,۹۶۹,۰۰۰ ریال که نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است. سود ناخالص به ۱,۳۷۸ میلیون ریال رسید. سود خالص این شرکت نیز به ۴,۴۶۹ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه «خراسان»

شرکت خراسان در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱۸,۱۲۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۲۶ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۲۹ درصدی با ۳۳,۸۷۰,۴۰۳ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۳۲,۴۴۱,۶۶۲ میلیون ریال رسید.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار