بازدید 7056

سرلشکر صفوی: از تهدید‌ها و تحریم‌ها به منافع می‌رسیم

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نگاه به همسایگان و نگاه به شرق براساس منافع مشترک و تهدیدات مشترک نگاهی راهبردی است. مشکل ما در داخل و حل شدنی است و به زودی از این مرحله عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ 22 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار سید‌یحیی رحیم‌صفوی شامگاه دیروز در مراسم اولین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی گفت: در گام دوم انقلاب به فضل الهی و با هوشمندی و ایمان به اینکه حضرت مهدی (عج) صاحب این انقلاب است با رهبری عالم حکیم و دولت جدید از این گردنه‌ها عبور می‌کنیم. من با تجربه می‌گویم دچار گشایش اقتصادی و سیاسی می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌بندی این است گشایش نزدیک است باید مقاوم باشیم تا مشکلات حل شود. ملت ایران بزرگترین پشتیبان حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

رحیم‌صفوی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف چنین جلساتی ساختن نسل جوانی است که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند، توضیح داد: اگر فکر، زندگی، معیشت، اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را درست کنیم، بزرگ‌ترین حامیان انقلاب و کشور می‌شوند و سردار حجازی در این مسیر تلاش‌ها و فعالیت‌های زیادی داشت.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: الگو گرفتن از شهیدان نجات بخش جامعه و ملت از جنگ ترکیب و تهاجم فرهنگی است. به فضل الهی ملت قوی شده و هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد.

وی اظهار داشت: روز قدس را فراموش نکنید و آن را پرشور برگزار کنید به فضل الهی و لطف معصومین پیش روی ما امیدوارکننده است و فتح‌المبین‌هایی در عرصه‌های داخلی و خارجی در پیش داریم و ما رو به پیشرفت هستیم.

سردار رحیم‌صفوی ادامه داد: نگاه به همسایگان و نگاه به شرق براساس منافع مشترک و تهدیدات مشترک نگاهی راهبردی است. مشکل ما در داخل و حل شدنی است و به زودی از این مرحله عبور خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری