اخبار مهم کدال چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. عملکرد شش ماهه شپدیس چگونه بود؟ این شرکت ها سه ماهه چقدر سود ساختند؟
کد خبر: ۱۱۱۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 21 April 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. این شرکت ها سه ماهه چقدر سود ساختند؟

عملکرد ۳ ماهه «کی بی سی»

شرکت کی بی سی در سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۷۱۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۲۹ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۴۹ درصدی با ۳۳۷,۷۹۰ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۲۰۷,۵۲۹ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۳ ماهه «فسبزوار»

شرکت فسبزوار در سه ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۲۲۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸۵ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۸۶ درصدی با ۸۰۴,۰۱۳ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۸۸۳,۸۶۵ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه «سفار»

شرکت سفار در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۴,۵۹۸ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۴ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۱۸ درصدی با ۱,۱۰۴,۳۴۹ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱,۰۷۱,۴۰۱ میلیون ریال رسید.

عملکرد سال «فلوله»

شرکت فلوله در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸۱ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص ۷۱۰,۸۶۷ میلیون ریال می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر محسوسی نکرده است. سود خالص این شرکت ۳۲,۵۳۰ میلیون ریال می‌باشد.

عملکرد ۱۲ ماهه «سهگمت»

شرکت سهگمت در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰ سود خالص هر سهم ۴,۶۳۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۴ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۱۸ درصدی با ۵,۱۵۹,۶۳۱ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۳,۳۷۵,۳۰۷ میلیون ریال رسید.

ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشی از تغییرات قیمت «فپنتا»

نماد معاملاتی شرکت فپنتا به علت نوسان قیمت سهام طی روز‌های معاملاتی اخیر متوقف گردید. پس از توقف نماد معاملاتی به علت نوسان قیمت سهام طی ۱۵ روز معاملاتی متوالی و انتشار اطلاعیه ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، اشخاصی که به سامانه تدان (tedan.ir) دسترسی دارند می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ همان روز نسبت به طرح سوال از ناشر اقدام نمایند. ناشر موظف است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن اقدام نماید. در صورت عدم ارسال پاسخ یا ارایه پاسخ ناقص توسط ناشر، بورس مربوطه عدم پاسخگویی ناشر را به عموم افشا می‌نماید.

عملکرد ۶ ماهه «سدشت»

شرکت سدشت در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۱.۳۰ سود خالص هر سهم ۱۵,۶۵۸,۰۰۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸۱ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۷۲ درصدی با ۳۰,۲۳۷ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱۵,۶۵۸ میلیون ریال رسید.

حق تقدم‌های استفاده نشده «بفجر»

پیرو افزایش سرمایه بفجر در تاریخ ۱۴۰۰.۷.۲۰ از مبلغ ۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، خالص وجوه ناشی از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده ۳۶۷,۵۷۷,۷۱۷,۹۲۹ ریال می‌باشد که در کل تعداد حق تقدم‌های استفاده نشده ۴۰,۳۴۹,۰۶۲ ریال است که مبلغ متعلق به هر حق تقدم ۹۱۰۹ ریال است.

عملکرد ۶ ماهه «شجم»

شرکت شجم در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۶۴۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۲ درصدی با ۴,۶۰۵,۴۷۲ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۴,۱۷۴,۷۱۹ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۶ ماهه «امین»

شرکت امین در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۳۷۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۶ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۶ درصدی با ۴,۹۹۶,۶۹۱ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۴,۰۸۷,۶۸۸ میلیون ریال رسید.

دریافت پرونده اکتشاف برای «فتوسا»

یک فقره پروانه اکتشاف (مقدماتی) برای محدوده‌های معدنی سیستان و بلوچستان-شهرستان ایرانشهر در تاریخ ۱۴۰۱.۰۱.۲۰ توسط شرکت فتوسا دریافت شد.

تاکید بر افشای اطلاعات «شستا»

شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه‌ای با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت شستا، مهلتی تا تاریخ ۱۴۰۱.۰۲.۳۱ بابت ضرورت رعایت افشای اطلاعات به این شرکت داد.

پرداخت سود نقدی «وآتی»

سود سهام سهامداران وآتی بابت عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۹.۳۰ بدین گونه پرداخت می‌شود:

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند در ۱۴۰۱.۲.۲۸ سود نقدی ایشان از طریق سامانه سجام به حساب بانکی معرفی شده در آن سامانه واریز می‌گردد. صندوق‌های سرمایه گذاری و سهامداران حقوقی دارای کمتر از ۱۰ میلیون سهم و سهامداران حقیقی که موفق به اخذ سود سهام خود از طریق سامانه سجام نشده اند می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱.۳.۲۱ تا ۱۴۰۱.۷.۲۱ با مراجعه به کلیه شعب بانک ملت و با ارائه کارت ملی و کد بورسی، نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند. سود سهامداران حقوقی دارای بیش از ۱۰ میلیون سهم و سایر سهامدارانی که به طرق قبلی موفق به دریافت سود نشده اند در مهلت قانونی از طریق امور مالی شرکت پرداخت خواهد شد. 

عملکرد ۳ ماهه «غمارگ»

شرکت غمارگ در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۳۲ ریال که نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۹۳ درصدی با ۵۵,۱۴۱ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۳۰۸,۱۳۰ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی «تامین سرمایه نوین»

سود سهامداران تامین سرمایه نوین بابت عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین گونه پرداخت می‌شود: سهامداران حقیقی از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام، از سه ماه پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ پرداخت خواهد شد. سود سهام مصوب سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری ظرف مهلت قانونی با ارائه آخرین روزنامه رسمی تغییرات و اعلام شماره حساب و شبای بانکی به واحد امور سهام شرکت، قابل پرداخت خواهد بود. سود سهام سهامداران حقوقی ظرف مهلت قانونی با ارائه آخرین روزنامه رسمی تغییرات و اعلام شماره حساب و شبای بانکی به واحد امور سهام شرکت، پرداخت خواهد شد. 

عملکرد سه ماهه «شیران»

شرکت شیران در ۳ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۴۵۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۲ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۳۴ درصدی با ۵,۲۹۹,۲۰۹ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۴,۳۷۴,۱۶۷ میلیون ریال رسید.

فک رهن برخی دارایی‌های «خگستر»

فک رهن سهام شرکت ایران خودرو به تعداد ۷۰۳,۳۰۳,۶۸۵ سهم-سهام شرکت بانک پارسیان به تعداد ۱,۴۴۸,۹۵۲,۸۸۰ سهم- سهام شرکت صنعتی نیرو محرکه به تعداد ۱۴۰,۲۵۰,۸۵۵ سهم- به منظور انتشار اوراق اختیار فروش تبعی که توسط شرکت خگستر منتشر می‌گردد.

عملکرد ۱۲ ماهه «فباهنر»

شرکت فباهنر در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۵,۱۰۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۰۳ درصدی با ۱۶,۲۱۸,۴۱۲ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱۳,۴۰۴,۵۰۷ میلیون ریال رسید.

تغییر در نرخ فروش محصولات «لبوتان»

افزایش نرخ در گروه محصول رادیاتور به میزان ۲۰ درصد می‌باشد که از یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ اعمال می‌گردد.

پرداخت سود نقدی «غبشهر»

سود سهام سهامداران غبشهر بابت عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۹.۳۰ بدین گونه پرداخت می‌شود: سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند در شهریورماه ۱۴۰۱ سود نقدی ایشان از طریق سامانه سجام به حساب بانکی معرفی شده در آن سامانه واریز می‌گردد. سهامداران حقیقی که موفق به اخذ سود سهام خود از طریق سامانه سجام نشده اند می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۱ تا ۱۴۰۱.۶.۱۲ شماره حساب بانک‌های اقتصاد نوین وملی سیبا و تجارت سحر و صادرات سپهر و ملت جام را به اداره سهام این شرکت اعلام نمایند. سود صندوق‌های سرمایه گذاری و سهامداران محترم حقوقی نیز از طریق سامانه سجام از یکم مهرماه ۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد. سهامداران حقوقی که در سامانه سجام ثبت نام ننموده اند نیز می‌توانند با ارسال نامه به آدرس ایمیل و یا دورنگار از تاریخ یکم مهرماه ۱۴۰۱ نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند. 

پرداخت سود نقدی «وبهمن»

سود مصوب مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام مورخ ۱۴۰۱.۱.۲۵ بدین گونه واریز می‌گردد:

سهامداران محترم حقیقی دارنده حساب کاربری در سامانه سجام (واریز به حساب معرفی شده در سجام) در نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۱ و سایر سهامداران محترم حقیقی که فاقد حساب کاربری در سامانه سجام بوده و یا دارای مطالبات سنواتی می‌باشند (از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعبات بانک صادرات) از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۱ و سهامداران محترم صاحب سبد و صندوق‌های سرمایه گذاری از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۱ و سهامداران محترم حقوقی از تاریخ ۱۴۰۱.۹.۱۰ پرداخت خواهد شد.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار