بازدید 4491

نخست وزیر انگلیس پوتین را به کروکودیل تشبیه کرد

نخست وزیر بریتانیا رییس جمهور روسیه را به یک کروکودیل تشبیه کرد.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ 21 April 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از رویترز، بوریس جانسون گفت: هرگونه مذاکره برای صلح در اوکراین با پوتین به شکست می‌انجامد چرا که چنین گفتگویی با یک کروکودیل است که قطعاً نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

نخست وزیر انگلیس افزود: صحبت کردن با پوتین مثل زمانی است که با یک کروکودیل که پای شما را در میان آرواره‌های خود گرفته، مذاکره کنید. جانسون همچنین تاکید کرد روند ارسال سلاح از غرب به اوکراین حیاتی است و باید ادامه پیدا کند.

جانسون که به هند سفر کرده تا نخست وزیر این کشور را برای کاهش حمایت از روسیه ترغیب کند، افزود: بسیار سخت است که ببینیم اکنون چگونه اوکراینی‌ها می‌توانند با پوتین مذاکره کنند، با توجه به عدم حسن نیت آشکار او. راهبرد او این است که سعی کند تا جایی که می‌تواند اوکراین را ببلعد و تصرف کند و شاید نوعی مذاکره از موضع قدرت داشته باشد.

جانسون همچنین بر تماس با دیگر رهبران غربی برای تامین سلاح‌های سنگین برای اوکراین از جمله توپخانه نیز خبر داد.

جانسون گفت که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به او گفته است که از بیرون راندن نیروهای روسیه از منطقه شرقی دونباس اطمینان دارد، اما بعید است که نیروهایش کریمه را که روسیه هشت سال پیش تصرف کرده بود، بازپس گیرند.

او گفت: چگونه می توان با یک تمساح مذاکره کرد وقتی پای شما در آرواره هایش است؟ این مشکلی است که اوکراینی‌ها با آن روبرو هستند. ما فقط باید به راهبرد خود ادامه دهیم و به آنها اسلحه بدهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار