بازدید 4384

آموزش سئو امسال یک شغل پردرآمد خواهد بود!؟

کد خبر: ۱۱۱۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 19 April 2022

آموزش سئو امسال یک شغل پردرآمد خواهد بود!؟

تبلیغات در اینترنت، روش های آن و همینطور کسب درآمد از اینترنت امروز به عنوان یکی از قبول شده ترین ترند های کشور و حتی دنیا است. 

این روز ها صحبت هایی از این به میان می آید که داشتن یک صفحه اینستاگرام قدرتمند شاید از داشتن یک مغازه بزرگ در جای خوبی از شهر هم با ارزش تر است و این یک اتفاق عجیب و غریب است که در این 2 یا 3 سال اخیر شکل گرفته است. 

اما آموزش سئو و فروش از طریق وبسایت، اولین و اصلی ترین نوع فروش اینترنتی و شاید بتوان گفت کسب درآمد اصولی از اینترنت به حساب می آمد که امروز در خصوص آن میتوان صحبت های جدید داشت!

آموزش سئو یعنی چه؟ 

اینستاگرام را همه میشناسید؛ اجازه دهید با یک فضای کسب درآمد ناب شما را آشنا کنم که البته بعید است تا سال آینده هم این طبیعت ناب باشد!

تمامی وبسایت هایی که طراحی می شوند، برای رسیدن به فروش، 2 راه دارند:

1. تبلیغات کنند.

2. یا جستجوی اسم محصول یا خدمات شان، در صفحه اول گوگل نمایش داده شوند. 

شاید برای شما سوال باشد که خب هر سایتی که درست طراحی شود، صفحه اول گوگل می آید؛ این که طبیعی است!

شاید تا 4 سال پیش اینطور بود اما الان در هر زمینه ای، صد ها وبسایت طراحی شده است و بخصوص بعد از آمدن کرونا، حجوم به سمت طراحی کردن سایت بسیار زیاد شد. 

حالا ما یک خیابان 20 کیلومتری داریم که سر تا سر آن پر از مغازه است ولی مشتریان فقط توان قدم قدم در یک کیلومتری این خیابان را دارند و مغازه های دیگر عملا هیچ فروشی ندارند. 

این دقیقا شرایط وب سایت های طرحی شده در صنعت های مختلف است. 

حالا چطور میتوان سایت را به صفحه اول گوگل آورد و حتی به خط اول گوگل!؟ تا تمام مشتریان سطح اینترنت، وارد یک سایت بخصوص شوند و خریدشان را انجام دهند؟

با بلد بودن مهارتی به اسم سئو سایت که دقیقا به معنی انجام یکسری فعالیت روی وبسایت است که باعث می شود مثلا یک فروشگاه اینترنتی ساعت، با سرچ شدن تمام کلمات زیر:

  • فروشگاه سایت
  • خرید سایت
  • خرید اینترنتی ساعت
  • خرید ساعت مچی مردانه
  • قیمت ساعت رولکس و ....

در صفحه اول گوگل دیده شود. 

بازار شغل آموزش سئو در ایران

آموزش سئو امسال یک شغل پردرآمد خواهد بود!؟

با توجه به این پتانسیل موجود در فضای اینترنت و این آمار گوگل ترند، طبیعتا میتوان بازار کار بسیار خوبی برای شغل سئو در ایران متصور شد. 

این نمودار گویای چیست؟

این نمودار گویای این موضوع است که تا چند سال پیش تبلیغات بر روی ساخت یک وبسایت و راه اندازی دفتر اینترنتی کسب و کار بود. 

با توجه به درستی این تبلیغات و بازدهی های خوبی که صاحبان کسب و کار از داشتن سایت گرفتند، افراد بسیار زیادی تصمیم به طراحی سایت گرفتند و وارد این فضا شدند. 

حالا یک اینترنت پر از وبسایت داریم که با توجه به اینکه صفحه اول گوگل فقط جای 10 وبسایت است، بسیاری از آن ها بازدهی از سایت خود دریافت نمی کنند. 

کسانی که یکبار هزینه کرده اند و سایت طراحی کرده اند، دوست دارند که حالا اگر شده با انجام هزینه مجدد هم، استفاده از این وبسایت طراحی شده ببرند. 

به همین دلیل، تعداد خیلی زیادی (نه فقط در ایران) درخواست خدمات سئو سایت دارند. 

از این رو میزان درخواست برای بهره گیری از خدمات آوردن سایت به صفحه اول، زیاد است و میتوان این نتیجه گیری را داشت که بازار کار این شغل در ایران خوب است. 

بازار شغل آموزش سئو چرا خوب است؟

خب اگر بخواهیم به این موضوع عمیق تر نگاه کنیم، خدمات سئو اگر درخواست زیادی داشته باشد، قاعدتا خبر سازی برای آن زیاد می شود و آموزش سئو سایت هم به عنوان یک شغل پر درآمد برای مدرسین این مهارت به وجود می آید. 

اما موضوع فقط این نیست. 

ابتدا بگوییم که این مسئله فقط بر اساس حدس و گمان است و نمیتوان نتیجه گیری قطعی از آن داشت. 

مسئله ای باعث می شود آموزش سئو سایت به عنوان شغلی پر درآمد در سال های پیش رو باشد، این است که مهم ترین رقیب این مهارت اینستاگرام، دچار بعضی معضلات در ایران شده است. 

باز هم تاکید میکنیم که این موضوع اصلا قطعی نیست و امکان تغییر در این روند هم وجود دارد. 

خبر سازی هایی مبنی بر بسته شدن اینستاگرام، بازدهی ضعیف تر تبلیغات در فضای اینستاگرام و شلوغی بسیار زیاد این فضا باعث شده است که بسیاری از افرادی که برای توسعه کسب و کار خوب وارد اینستاگرام می شوند، زودتر نا امید شوند. 

گوگل یک مزیت بسیار قوی نسبت به اینستاگرام دارد و آن این است که مشتری هایی توسط سرچ در گوگل وارد یک وبسایت می شوند که نیاز به خرید یک محصول دارند و خودشان سراغ خدمات یا محصولات یک وبسایت را می گیرند. 

آموزش سئو امسال یک شغل پردرآمد خواهد بود!؟

بعلاوه امکان خرید آن ها هم زیاد است.

اما در اینستاگرام، می بایست با تبلیغات و ... به مشتریان رسید و نیاز را در آن ها ایجاد کرد.  

درآمد مدرسین سئو سایت

با توجه به استدلال هایی که در این مطلب آورده شد، اگر روند کار اینستاگرام بهتر نشود، احتمال قدرتمند تر شدن تبلیغات در وبسایت ها و همینطور در گوگل بسیار بیشتر می شود و میتوان امکان بسته شدن این شبکه اجتماعی را هم حتی به عنوان یک احتمال کم، ضمیمه این صحبت کرد. 

مدریسن سئو سایت و همینطور مدرسین دیجیتال مارکتینگ، با خبر سازی و تبلیغات در خصوص اهمیت و جایگاه یادگیری سئو، سعی بر این دارند که این مهارت را هم به عنوان یک مهارت عالی برای کسب درآمد دانشجو ها، بازاریاب ها و فروشندگان و ... به همه بشناسانند. 

برخی مدریسن سئو در ایران، درآمد هایی بالغ بر ماهانه 200 میلیون تومان دارند. 

معرفی سایتی برای یادگیری سئو

سیاوش پیری یکی از مدرسین قابل قبول سئو سایت در ایران است که هم در اینستاگرام و هم در سایت خود به تدریس سئو بصورت رایگان می پردازد و ممکن است به درد علاقه مندان بخورد. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار