بازدید 4904

فروش خانه موروثی ۶۲۰ میلیاردی با سندهای جعلی

کد خبر: ۱۱۱۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 18 April 2022

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۶ کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که با اسناد جعلی یک خانه ویلایی را در شمال تهران به خریدار فروخته بودند.

به گزارش تسنیم، اواخر دی ماه سال گذشته، زن جوانی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و گفت: به من و خواهرم یک قطعه خانه ویلایی به متراژ 3 هزار مترمربع در قلهک به ارث رسیده است که خارج از کشور زندگی ‌می‌کردیم و مدتی قبل به کشور بازگشتیم و متوجه شدیم در سال 98، خانه ویلایی موروثی با اسناد جعلی فروخته شده است.

با رصد های اطلاعاتی زن جوانی که با مدارک و اسناد جعلی خود را به عنوان مالک خانه ویلایی به خریدار معرفی کرده بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و به پلیس آگاهی تهران انتقال یافت.

در این پرونده، 6 متهم و سرکرده باند در اسفند ماه سال گذشته دستگیر و همه اسناد و مدارک جعلی از مخفیگاه متهم کشف شد و در ادامه دیگر اعضای این باند نیز دستگیر شدند.

سردار علیرضا لطفی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر افزود: کارشناسان، ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 620 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند و متهمان با صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم این پلیس قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی