بازدید 20200
۵
به بهانه گزارش یک روزنامه ایرانی؛

وزارت خارجه کره‌جنوبی سفیر ایران را احضار کرد

وزارت خارجه کره‌جنوبی امروز از احضار سفیر ایران در سئول به بهانه گزارش یک روزنامه ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 18 April 2022


به گزارش تابناک، مهر به نقل از خبرگزاری یونهاپ نوشت: وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز دوشنبه اعلام کرد که سفیر تهران در سئول به بهانه گزارش یک روزنامه ایرانی به این وزارتخانه احضار شده ا ست.

بر اساس اعلام این رسانه، «یو سونگ-به» (Yeo Seung-bae) معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی، سعید بادامچی شبستری سفیر ایران در سئول را احضار کرد تا نگرانی این کشور را در خصوص گزارش اخیر روزنامه کیهان به وی ابلاغ کند.

بهانه سئول از این اقدام گزارش روزنامه کیهان است که نوشته بود تهران باید به دلیل عدم آزادسازی دارایی های بلوکه شده خود در بانک‌ های کره جنوبی، مانع عبور کشتی‌ های این کشور در تنگه هرمز شود.

بنا بر اعلام وزارت امور خارجه کره جنوبی، سعید بادامچی شبستری در این دیدار گفت که مطلب این روزنامه در راستای موضع رسمی تهران نیست.

گفتنی است که سئول به بهانه تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران مدعی است که نمی تواند دارایی های چند میلیاردی تهران را بازگرداند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۵
خب بلوکه کردن مام بلوکه میکنیم اعتراضشان بی معنی است
کره جنوبی اصولا کشوری مستقل نیست از کاردار وسفیر تا تمام ارکان دولتش را امریکاییها انتخاب می کنند.و صنعت مونتاژ ومدرنش هم کلیدش به دست امریکایی هاست.
خوب گفته نباید عبور کنن کره جنوبی بايد جواب بده چرا مسدود کردن دارایی ایران باید آزاد شه حالا آقای سفیر بلید موضع نشون میداد باید جلو عبور کشتی ازتنگه هرمز گرفته شه تا چشم بادامی ها حواسشون جمع باشه تا با دم شیر بازی نکن
فکر خوبیه بجای پول نفت های که نگه داشته یه دادگاه مثل کانادا و آمریکا الکی تشکیل بدن هرچی می تونن از کرییها مسادره کنن کشتی هواپیما ...
به لطف حسین آقا و همکاران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی