بازدید 6509

مخالفت نماینده شادگان با احداث سد مارون ۲

نماینده مردم شادگان در مجلس تاکید بر اینکه احداث سد مارون ۲ موجب نابودی کل منطقه شرق خوزستان می‌شود، خواستار توقف هرچه سریع‌تر این اقدام شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 12 April 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در تذکری شفاهی در جلسه روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «توقع داشتیم در مجلس انقلابی و دولت مردمی آقای رئیسی جلوی لابی های غیرقانونی گرفته شود»، اظهار کرد: پروژه‌ای بدون اخذ مجوزهای زیست محیطی و ماده 23 متاسفانه در ردیف بودجه ای برای منابع در نظر گرفته شده و این خلاف قانون است.

وی افزود: اگر سد مارون ۲ ساخته شود، تالاب شادگان، نخلستان‌های شادگان، ماهشهر، رامشیر، رامهرمز، هندیجان و بهبهان از بین خواهند رفت و ساکنان آنها مجبور به مهاجرت خواهند شد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: چگونه است که برای یک طرح غیرقانونی در مجلس براساس لابی و ارتباطات غیرقانونی، بودجه قرار می دهیم، این چه اقدامی است؟ باید جلوی این کار را بگیریم. این موضوع خلاف بین قانون است که مجلس برای این پروژه غیرقانونی بودجه ای را در ردیف‌ها قرار داده‌ است؛ این تخلف در بودجه باید حذف شود در غیر این صورت احداث این سد موجب نابودی کل منطقه شرق خوزستان خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار