بازدید 13328
۶

حمله زمین‌خواران به مراتع حاشیه سد یاسوج

زمین خواران اراضی بالادست و‌ چسپیده به سد شاه قاسم یاسوج را با استفاده از کلنگ با نیت تصرف، زیر کشت جو برده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ 12 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از یاسوج، برخی زمین خواران از غفلت متولیان و‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی سوء استفاده کرده و به صورت چراغ خاموش اقدام به تخریب مراتع و جنگل ها کرده و گاها با کاشت گندم و جو سعی دارند به عنوان زمین شخصی و اجدادی از آن استفاده کنند.

این موضوع شاید در نگاه اول چندان به چشم نیاید ولی این زمین خواران در اقدامی شوم و حساب شده تلاش خواهند کرد که مراتع و جنگل های حاشیه و بالا دست سد شاه قاسم را تصاحب کنند تا بعد از مدتی از طرق مختلف از این اقدام خلاف قانون خود بهره کافی را ببرند.

فروش زمین به آب منطقه‌ای، احداث باغ ویلا و حتی امید به ارزش افزوده این زمین ها باعث شده زمیخواران در اقدامات خزنده خود سد شاه قاسم را در محاصره قرار دهند.

اینک باید دید متولیان امر به خصوص منابع طبیعی و آب منطقه‌ای برای این حرکت مرموز زمین خواران چه اقدام بازدارنده‌ای انجام خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۶
چرا مدیران و مسئولین اجرایی و قضایی و مجلسی اینقدر بی عرضه اند؟
چرا دهن زمین خوارا رو از خاک پر نمیکنن و تو شهر نمیچرخونن؟؟؟
چرا زمین خوار رو جریمه سنگین نمیکن چرا اموال خودشو و خونوادشو ضبط نمیکنن چرا گواهینامه شو باطل نمیکنن؟ چرا حساب های بانکی خودشو خونوادشو مسدود نمیکنن؟؟چرا ممنوع المعاملشون نمیکنن؟؟؟؟؟
اینهمه راه برای مجازات زمین خوارا هست چرا انجام نمیدن؟
دست همه شون تو دست همه
سلام
اتفاقا تعطیلات نوروز به اطراف یاسوج سفر کرده بودیم، متاسفانه به شکل بسیار باورنکردنی طبیعت و جنگل های بلوط تبدیل به زمین های کشاورزی شده بود. مخصوصا در شهر سی سخت و یاسوج این اتفاق خیلی زیاد بود.
رییسی دستور میده درست میشه
شهر یاسوح دقیقا مثل شمالی در حنوب میباشد با این آب و هوای خوب و نزدیک به مراکز استانهای بوشهر و فارس و خوزستان متاسفانه از سیستم اداری کاملا بومی میباشد که دقیقا خیلی مشکل ساز شده وسیستم منابع طبیعی هم خیلی ضعیف میباشد
درخیلی از مواردبرخورد شایسته ای صورت نمی گیردبلکه این برخوردهای ضعیف باعث تقویت تخلفات میشه به عنوان مثال فلان فردیامسول تخلفات سنگین انجام داده ۳۱ روز بازداشت میشه بعدش هم میره عشق وحالشومی کنه قطعایه کاسه هایی زیرنیم کاسه هاوجود داره عزیزم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی