بازدید 7356
۲

تماس تلفنی معاون اول رئیس جمهور با مهدی چمران

معاون اول رئیس جمهور در تماسی تلفنی با رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان آخرین وضعیت جسمی وی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳ 12 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی؛ علاوه بر محمد مخبر، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر با حضور در بیمارستان در جریان وضعیت جسمانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.

همچنین پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و پیروز حناچی شهردار سابق تهران نیز با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) از رئیس شورای اسلامی شهر تهران عیادت کردند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر و قدردانی از کادر درمان بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) از ترخیص خود از این بیمارستان طی روزهای آینده خبر داد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران که از ابتدای فروردین ماه به دلیل ابتلا به اومیکرون در بیمارستان بستری بود روند بهبودی را طی کرده و به زودی از بیمارستان مرخص می شود،.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲
تعداد زیادی از مردم به دلیل بی عدالتی در خدمات درمان توسط کرونا جانشان را از دست دادند ولی شما مسئولین تو بیمارستانها لاکچری استراحت میکنید... آه خدای بزرگ خود گواه باش
این آقا و امثال ایشون که حدود هشتاد سال سن دارند باید برکنار و بازنشسته شوند تا فضا برای حضور و مدیریت جوانها فراهم شود.متاسفم برای جماعتی که به اینها رای می دهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی