بازدید 4976

انهدام باند سارقان موتورسوار در کرج

کد خبر: ۱۱۱۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ 11 April 2022

اعضای یک باند که از 32 نفر در مهرشهر کرج سرقت و زورگیری کرده بودند، با تلاش پلیس به دام افتادند.

به گزارش ایران، از چندی قبل به دنبال سرقت‌های متعدد و موبایل قاپی از سوی موتورسواران در سطح شهر کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. با شروع ردیابی‌ها 3 متهم از سوی مأموران گشت کلانتری 21 مهرشهر دستگیر و برای انجام تحقیقات به اداره آگاهی استان منتقل شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به بازداشت و متلاشی شدن باند سارقان موبایل در استان البرز اظهار داشت: در بازجویی‌های انجام شده توسط مأمورین پلیس آگاهی و تحقیقات انجام شده، متهمین به 18 فقره سرقت به عنف و 14 فقره موبایل‌قاپی در قالب باندهای 2 یا 3 نفره اعتراف کردند.

در حال حاضر 32 نفر از مالباختگان در این پرونده شناسایی و متهمین نیز به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ نادربیگی در پایان از شهروندان خواست به هشدار‌های پلیس توجه داشته باشند و از قرار دادن اشیای باارزش مانند موبایل و طلاهای خود در معرض دید خودداری کنند و درصورت مشاهده موارد مشکوک پلیس را در جریان بگذارند.

ضارب مددجوی توانبخشی دستگیر شد

سرهنگ محمد نادربیگی همچنین از دستگیری فردی که یکی از مددجویان مرکز توانبخشی در شهر کرج را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، خبر داد و گفت: در پی انتشار گسترده کلیپ ضرب و شتم یک مددجوی 16 ساله توسط یکی از کارکنان مرکز توانبخشی در منطقه مهرشهر کرج در فضای مجازی و تشویش اذهان مخاطبان، با دستور مرجع قضایی دستگیری فرد ضارب در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

از آنجا که ضارب از تحت تعقیب بودنش مطلع و متواری شده بود، اما کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه او را در شهر کرج شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به پلمب این مرکز توانبخشی با دستور قضایی گفت: مددجویان این مرکز نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته به سایر مراکز استان منتقل شدند. متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی