بازدید 14432

حمله تند کیهان به روزنامه جمهوری اسلامی

تحلیل مغرضانه مطابق خواست دشمن توسط روزنامه مدعی اصلاحات ـ اعتدال در حالی است که توطئه دشمن برای تفرقه‌افکنی و شکاف میان دو ملت ایران و افغانستان و خدشه‌دار ساختن وحدت اسلامی آشکار است.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ 07 April 2022

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان با حمله به روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:این روزنامه در تحلیل حمله به سه روحانی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم رضوی پا جا پای دشمن گذاشت.

این روزنامه در سرمقاله خود نوشت: «ملت‌های منطقه، افغانستانی‌ امن، آباد و آزاد را می‌خواهند که بعد از رفتن آمریکا از این کشور، سرانگشتان آمریکا نیز بر آن سلطه نداشته باشند. گروه تروریستی طالبان، سرانگشتان آمریکا هستند که آنها را برای تحقق اهداف شوم شیطان بزرگ در منطقه بر افغانستان مسلط ساخته است. انکار این واقعیت بدیهی، نشانه عجز منکران آن از درک برنامه‌های بلندمدت جریان سلطه جهانی برای منطقه است. جنایت دیروز صحن حرم رضوی، گوشه‌ای از توطئه تدارک دیده شده علیه جمهوری اسلامی ایران است. توطئه‌های دیگری نیز کشف شده‌اند که هنوز رسانه‌ای نشده‌اند و در روزهای آینده ابعاد بیشتری از آنها آشکار خواهند شد.»

تحلیل مغرضانه مطابق خواست دشمن توسط روزنامه مدعی اصلاحات ـ اعتدال در حالی است که توطئه دشمن برای تفرقه‌افکنی و شکاف میان دو ملت ایران و افغانستان و خدشه‌دار ساختن وحدت اسلامی آشکار است. پس از جنایت حمله به سه روحانی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم رضوی و شهادت یک نفر از آنان، شیعه و سنی ضمن درک ضرورت حفظ وحدت، این اقدام را محکوم کردند اما روزنامه مذکور در تفرقه‌افکنی پا جای پای دشمن گذاشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۰
آبکی ترین تحلیل ممکن رو می تونید همیشه تو رسانه های طرفدار محض ایدئولوژیک (در سراسر جهان) بخونید !
یعنی باور کنیم ، امریکا ترسید یا خسته شد و از افغانستان رفت ؟ جرا قبول نکنیم که اونجا رو خالی گذاشت و ما و همسایه تندرو شرقی رو نذاشت یه مدت با هم مشغول باشیم که یه مقدار از قدرت ما تو غرب کم بشه ...
و البته بحث های طولانی تری از جاده کشی و آماده سازی افغانستان برای تجارت هست که آمریکایی ها انجام دادن، اما فعلا نه با ایران و نه با روسیه و چین در رابطه خوبی نیستند و فعلا بهتره افغانستان هرج و مرج باشه تا حکومت درست و حسابی ...
چقدر کیهان حمله میکنه؟ببندینش
حیف کیهان که گذاشتن روی این روزنامه...

اندازه سنگ ریزه منطق ندارن...
کیهان از روزنامه جمهوری اسلامی خوشش نمی آید وگرنه اظهارات نمایندگان مجلس که بدتر بود.
اما به نظر من حمله تروریستی مشهد یک انحراف است یک چیزی درست نیست و جور در نمی آید. بنظرم دستگاه های امنیتی مراقبت از مراکز هسته ای را افزایش دهند هدف چیز دیگر است.
طالبان عامل امریکاست جناب کیهان از خواب بیدار شو!
واقعاً کیهان خجالت نمی‌کشه که هنوز دم از وحدت افغانستان و ایران میزنه؟
بازهم به حسین اقا برخورد
بابا شش دانگ کشور بکنن بنام افغانها تا توراضی باشی خوبه
از کیهان جز این انتظاری نمی رود. این روزی نامه همیشه واقعیت ها را انگونه که دلخواه خودش است می بیند.
به نظر من هم قبول تسلط طالبان که ریشه های فکری وهابی داشته و توسط عربستان و پاکستان در میدان فرماندهی شد یک کار بسیار غلط و اشتباه بود که باعث ایجاد یک ارتش بسیار بزرگ وهابی در کنار مرزهای ایران خواهد گردید. ارتشی که اینبار نه با استفاده از پول عربستان بلکه با استفاده از امکانات مالی در ابعاد یک کشور کامل افغانستان پا به این عرصه میگذارد... با توجه به مرزهای باز بین ایران و افغانستان که واقعا کنترل رفت و آمد خارج از توان مرزبانان است و ما به وفور افغان های فاقد گذرنامه که اکثر آنها هم از طالبان هستند را در کشور میبینم مطمنا قادر به حفظ هیچ امنیتی در کشور نخواهیم بود و مشکل مضاعفی را به دوش پاسداران امنیت کشور قرار خواهیم داد... این یک خطای استراتژیک کشنده بود که هر چه زودتر تصحیح شود برای کشور بهتر است.... آموزش میلیونها کودک افغان با افکار وهابی ظرف ۱۲ سال آینده در نظام آموزشی طالبانی در افغانستان آثار این اشتباه را در امنیت ایران نشان خواهد داد و جایی برای دفاع از این سیاست اشتباه باقی نخواهد گذاشت ولی به چه بهایی؟
رفیق حسین امروزها خیلی عصبی است بهتر است به مسائلی که با واسطه n-ام به روسیه ختم می شود کسی نپردازد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی