بازدید 8265
۲

نمایشگاه کتاب امسال کجا برگزار می شود؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی اعلام کرد: سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب قطعاً در مصلی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ 05 April 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین- این روزها که خبر برگزاری حضوری سی‌وسومین نمایشگاه کتاب تهران پس از دو سال وقفه، در فضای رسانه‌ای کشور داغ شده و علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و کتاب را سرگردان خبرهای عجیب و غریب از مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران کرده است، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: نمایشگاه کتاب قطعاً در مصلی تهران برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این دوره از نمایشگاه کتاب از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت فیزیکی و حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
چطوره که اجازه ورود تماشاگران به استادیوم فوتبال در فضای باز داده نمیشه ولی برگزاری نمایشگاه در مصلای تهران و زیر سقف بدون تهویه امکان تذیر شده
نمایشگاه کتاب که در کنار مرقد و در حاشیه تهران ساخته شد , چه استفاده ای میشه ؟ چرا مردم رو درگیر ترافیک و بد بختی در مصلی می کنید ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل